lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Pool,Sol & Universitetsfest!

Av lotta Andrehn - 27 maj 2011 17:11

Hej hej hej hallå! Hur är det hemma ? Regnar det? Sol ? Updajt me, updajt me... så jag kan få mysa lite här i mina 35 graders värme, rödjordiga vägar, väghålor stora som en grav, bilar som plockade från en 1800 talet film, landskap vackert som amazonas, vilda apor och människor som tycker jag är väldigt konstig som inte kan deras språk. Men I love it ändå! 


Återkommer strax... sam envisas med att göra Brasilian wax på mig nu... Bikinilinjen har jag gått med på... Aaaaaaaj. 


Uppdade ; BrasilianWax HURTS!!!!!!!!!!!!!!


Jag hann med en Lunch nu innan fortsattning av detta.... men nu kör vi! 



Igår var en slapp skön dag. Poolklubben på dagen, sen lite shoppning kikande, inte så billigt som jag trott dock, men är en "lokal" marknad på söndag som vi ska på, där det finns mycket fina klänningar, hattar å allt möjligt. Då ska jag fiska! 


 

 

Sam jobbade igårkväll, meningen var väl att jag skulle följa med, men solen här bara knocks me down! Galet vad den gör både positiv å negativt för min kropp, but i love it! Stannade hemma, åt lite lemoncake med glass, drack lite vin å öl me Paulo och kollade på film . När sam slutade mötte vi upp henne på ett mathak, jag skulle få prova på Acida, tror jag det hette, en speciell sorts frukt endast växer här. Man muddlar/mosar ner endast frukten till en massa, sen fryses den in och blir som sorbe typ...riktigt riktigt gott, men väldigt mättande och sött! 


Ser ur som choklad på bilden, men är endast frukt!

 

Sen var gårdagen över, fortsattning av film och sen sööööva! Som sagt så gör värmen mig helt spagettiliknande... ! 


talking about en trött chäy!

 


Fit for fight vaknade vi idag. En actimell är bra start på dagen, för magen. Sen brummade vi till poolclubben för att slänga av mig på en solstol några timmar medans restrerande i sällskapet skulle jobba... bad för dom huh!

Nu är det lunch å lite siesta som stått på schemat och strax ska vi börja fixa inför kvällens event på universitetet där samantha jobbar. Artister, mat, dans och folk från hela världen. Hur kul som helst tror jag!! :)


den obligatoriska, "kolla vilken underbar utsikt jag har"... Yääääh right! haha



  Well... the sun knows how to do it! and 12 days to go!


 



Nej, nu ska jag börja dona med mitt hår. Vilka helt aaaaamazing produkter dom har här för håret. Mitt hår är som nytt efter att ha duschat 1 gång... Givetvis måste dom ha dessa produkter eftersom solen bränner sönder håret annars... och dom finns inte i sverige kan jag lova. För givetvis är dom säkert sådär bra eftersom dom antagligen innehåller nåt som är skadligt för någon annan del av kropp å själ... men whatever, you gonna die some day anyhow, why not look the best huh... Blir massa skönhetsprodukter och shit istället för kläder som kommer hem härifrån... ska nog allt be sam visa mig lite bra pills för dallret on the belly ! haha ;)


Ta hand om er. Puss



Vacker kvällsview

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards