lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Lite Brasilianskt bildregn!

Av lotta Andrehn - 28 maj 2011 21:57

Slänger upp lite bilder innan jag ska ta en dusch... Legat vid Poolen hela dagen, somnade... gött friterad!


Pågång till Universitetet. Påtok för vam outfit, inga kläder alls hade nästan också vart för varmt :)

  Föreläsning/graduation och ja,en sal där saker hölls.Liknande sveriges föreläsningssalar osv..

   Alla "proffesorer" berättade lite om sigsjälva... På Portugisiska. Förstod jag? Inte ett piss :)



 

Fina Samantha utanför ena Bygnaden









Löööve!

   

  Pågång till middag   Sams Engelskastudent vann för best preformance   

En mysig bar med mycket goda Bellini

 

Naaaw

 


Hemkommen nyligen från Poolklubben, galet friterad but how can you not love it...brunare än min thailändska vän Maria är mitt mission... but mission impossible i guess.. ;)

Gjort mig en stor iskaffe & dricken en Sol öl, Kan livet bli bättre? Bara inte göra nåååååånting....!

Jag bjuder på den... (dock är det sam som bor här, inte jag) ;)

 


PUSS på er. I miss my family tho...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards