lottaandrehn

Alla inlägg under augusti 2011

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)


Eller inte....



Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.


Veromoda är ju ett minne blott nu och jobbsökningarna skickas iväg fortare än jag hinner se vad det är för jobb jag söker iprincip. Men det är väl så det ska vara.. man är aldrig för gammal/ung eller för dålig för något. Kunnande är en egenskap som hela tiden kan växa hur stor som helst.... thats the point. Även harmoni, lycka och välbefinnande är något som man lär sig finna ro med.... På väg.. men vägen känns lång, men den har börjat nerför. Givetvis kommer uppförsbackar såsmåningom, men dom får man handskas med lajter on. Nu är det jag, jag, jag, jag som ska finna ro och livsglädjen ska sippra in i min kropp igen... Samtidigt som jag är helt down nästan, kan jag inte förstå, jag tänker och tänker och kan ändå inte komma på vad det är som gjort denna svackan. Givetvis handlar det om en stor fet blandning mellan jobb, fritid, framtid, vilja, vänner, bekanta, familj.. ja det är nog en salig tacomix av allt helt enkelt. Steg 1 känns som att rannsaka sigsjälv, steg 2. get a job... och sen får man ta det som det kommer.

Det rusar inte pengar ur kassan så jag klarar mig gott å väl just nu med att bara va... det skulle jag göra ett bra tag framöver, eller några månader iaf, men paniken, ångesten och framförallt klättrandet på väggar gör mig helt störd!! Mer än jag är i vanliga fall.... endel hade säkert redan hoppat framför tåget om ni satt i mina skor....



Och nu får jag väl göra vissa av er besvikna, men jag slutade med SS tabletterna efter 5 dagar av att jag mådde piss. Inte för tabletternas skull, det vill jag pointera, men att kombinera dessa med en depression är väl inte det bästa... Sist jag tog dem va jag högt över öronen lycklig och livet va underbart visst det är fortfarande underbart, och livsglädjen kommer väl återkomma så småningon. Så mitt råd är väl i största vikt att ni enbart tar dessa när ni är på topp, tränar och håller igång allmänt.....Lets go och lycka till! :)



Helgen som har flutit förbi hade vi ett rejält firande av Elina, som flyttar till Åre på fredag för att plugga. Åhhh va kul att äntligen få komma upp å utforska åre bygden oxå  ;) but im gonna miss that girly... !

 

Vi spelade BeerPoong i lördags, galet roligt spel i rätt sällskap!

 

och livet har sina goda stunder....8 månader kommer gå fort. Och vi kommer ju ses under tiden... Men sålänge får vi leva på memories! :)

 

         

 

 

 

Wahjwhaj... Körde intervaller idag at gym. Å ikväll blir det spinning med Anettan... Get back or be black! Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards