lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

the unmaked truth...

Av lotta Andrehn - 8 april 2011 23:13

... är rätt brutal ibland om man tänker in mer ingående på den.


Hur hade livet sett ut om man inte hade bildat det själv, fått bestämma innehållet och vad som är värt och vad man gillar med just livet? Att inte få shoppa, spendera underbara dagar i strålande solsken med promender med ens underbara vänner, åka på resor och upptäcka nya platser och känsol. Inte få känna spänning och känslor som kommer upp, fjärilar i magen för nervositeten över någon som kommer inträffa, eller den där killen/tjejen man tänker på lite sådär extra.... hur hade livet sett ut då? Hade man fortfarande kunnat kalla det liv? Ett liv utan ambitioner är inget liv, man lever för nåt och livet är nåt. Personligen anser jag att folk utan ambitioner är tråkiga och känner ingen vidare intressant känsla för dessa och inte heller något intresse av att dem ska finnas med på min vännerlista. Människor utan ambitioner och mål i livet tar oftast mer energi från oss med mål och ambitioner, än vad vi får tillbaka. Människor utan mål och ambitioner är oftast en mängt avundsjuka människor som inte vågar hoppa.. inte vågar ta steget. Det gör att deras energi måste fyllas på från någonstans, och oftast blir det med att "klanka" ner på oss som verkligen living the life... livet som många vill leva , men inte vågar. Vad har man att vinna om man ändå inte tåls att förlora? Det handlar om allt, jobb, framtid, vänner, familj... allt som ingår i ens liv är det endast man själv som styr över. Jag bestämmer vad jag vill och ska göra, jag bestämmer vad som kommer hända näst och jag bestämmer hur jag vill forma mitt liv. Varför ska jag bara vara 75% nöjd med min tillvaro, för att kunna hjälpa någon att bli lite mer nöjd med sin ? Det är först när man är 100% nöjd med sin egen tillvaro, man märker vilka av ens vänner som verkligen tillåter att man är den man är och ändå finns vid ens sida whatever happens. Jag är en ensamvarg, men även ensamvargar behöver kärlek och ömhet lika mycket som någon annan, innerst inne, men på en annan nivå. De få vänner som verkligen har ambiotioner och mål med sina liv som kretsar kring mig, ni betyder så mycket och ger mig så mycket kraft och livslust 


fina Heidi fixade mina Fransar.. En ny drog o mitt liv.. ?!

    Ge och Ta, kärlek by animal

jag längtar fruktansvärt mycket efter sommaren..

   

Varför vara blek, när man kan vara brun ?

 

Den osminkade sanningen.. lär aldrig visas igen.. ;)

 

Varför ha gula tänder, när man kan ha vita?

Tandblekning it is!

 

En sne

 

Varför vara sur när man kan vara glad? Vissa människor borde prova på att le lite, ett leende smittar och är gratis. Så du som är sur och fattig, det är bättre att vara glad och fattig, för är du glad, blir du snart rik, rik på vänner och komplimanger!

 



sometimes life may not go the way you want, for the moment.

But soon it will, and the sideway life took you into, were ment for something.

you may not get to know it now, later och ever, but its for sure its ment to be.

Life created you, now you have to create life !




PUSSoch massa kärlek till er !

 
 
Ingen bild

Lovan

8 april 2011 23:53

SÅ sant! =) Hur bleker du dina tänder btw??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards