lottaandrehn

Alla inlägg den 25 september 2010

Av lotta Andrehn - 25 september 2010 10:04

Nu är frukosten uppäten och frisyrerna är påbörjade. Jennies frisyr bli så fin! Sen är det min tur och jag har ingen aning om hur det blir. men blir säkert superfint på oss båda! Nu åter till fix o trix och lite surplande från glasen!


  

Av lotta Andrehn - 25 september 2010 06:27

Jisus Amalia!


Vaknade för 30 minuter sedan och klockan ringer om 5. Min kropp är en stor vandrande bomb, just nu liggande dock, men strax ska jag snöra på mig löpardojorna och dra ut och springa en jävla runda och få rensat i skallen.


Min bibelläsning sitter som en smäck, och allt känns som det kommer gå bra, känslan i min kropp är lycka. Så otroligt mycket lycka. Både min egen och min kusins, kan inte förstå att hon ska gifta sig. Det slår mig nog först i kyrkan, där dom byter ringar, kysser varandra vid altaret och börjar vandringen ut mot kyrkotrappen.... Förstå den känslan. Jag längtar tills den dagen då det är min tur. Men idag är det Jennies dag, Jennies lyckligast dag i livet. Jennie Nyberg & Teddy Nilsson blir Man & Fru Nyberg.  Lycka till mina bästa!


Om dryga timmen anländer frisören och iordningmeckandet påbörjas. Kommer bli fina uppsättningar och enkla makeuper. Ska försöka uppdatera innan vi drar iväg till bröllopet med lite foton. Det blir mysig frukost med Jennie, Jossan, Liselotte, jag och mamma.


Nu ringde alarmet så dax att snöra på sig och bege sig ut. En lång underbar och oförglömlig dag väntar framför mina fötter. Hörs.


Detta yrväder är snart omvandlat

  



Puss


Ovido - Quiz & Flashcards