lottaandrehn

Alla inlägg den 28 september 2010

Av lotta Andrehn - 28 september 2010 18:35

Nej, jag åkte aldrig till Oslo idag, kändes inte som ett bra drag. Jag har löst boendebiten, så nu väntar jag bara på svar från alla jobb jag sökt, och söktiden på de flesta går ut på fredag, så bara att vänta och se.


Åker till stockholm på fredag lunch, och innan dess så blir det en rejäl utgång med mina vackra tjejer på torsdag. Ska bli riktitg skoj att gå ut med dom, det var längesedan vi var ett stort gäng :) Dricka 1-2 glas vin  ...som lätt blir 4-5 , 6,8...and so on..  Är väl dock inget kul att sitta bakfull på en buss 6 timmar. 6 timmar, 6 timmar på en buss... jag mår redan illa! Men är väl bara att hoppas att det är värt dom där 6 timmarna.... :)


Nu blir det kvalitetstid med familjen tycker dock inte jag gör annat än umgås med dom... Ha en mysig tisdagskväll allihopa. Puss

 

 

Ett av alla hundra bröllopskort som blev otroligt fina!


Hittade lite fina kort på min katt :)

      

Ovido - Quiz & Flashcards