lottaandrehn

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av lotta Andrehn - 11 februari 2011 11:59

Jaaa... då har vi haft ett litet uppehåll här ja.


Inte för att jag velat, men för att jag inte haft internet, eller jag har haft, men jag är inte så teknisk vad det gäller att koppla ihop saker. Iphonen funkar som internet till datorn, men jag måste ju koppla in den... hur gör jag? Hjälp tack.



flyttat och klart är det som har hänt sedans sist. Fått riktigt hemtrevligt och bättre kommer det bli! Ska införskaffa ett annat köksbord och stolar, samt en "avdelare" till sovdelen och soffdelen o tvdelen :)

 

 

     

Jag trivs redan hur bra som helst i lägenheten. Den är så mysig och gemytlig. Kommer bli jättefint när jag får helt ordning. Fixade in alla mina kläder och sånt i mina garderober så det börjar men sakta men säkert :) Men snart är det dax att byta ut vintergarderoben mot vårgarderoben :)


Är ute i Sparsör för stunden och hälsar på mor med morfar. Ska hämta bilen oxå så jag har den i helgen :) Jobbar grand och Veromoda imorgon, så skönt med bil eftersom jag bara har 30 minuter mellan passen :)

Imorgon är det Dj Benji Grand och huset är fullt till max, Gina Tricot har hopptävlingar på Borås Ridhus med Ryttarmiddag på Grand på kvällen med tillgång till nattklubben, så jag hoppas på en mycket bra kväll med blandade gäster :)


Ledig dag idag, började med sovmorgon och sedan promenix runt mitt kvarter och solningBjörks Träningscenter. Mycket fint, och jättebra solarie, så där blir det nog solkort. Dock sådär med separata dagar med träning för män o kvinnor, så träning blir det inte där iallafall. Vardagsmotionen ner till stan, jobbet och allover kommer räcka ett bra tag :)


Fredagskvällen hoppas jag på att spendera i trevligt sällskap, och även få lite behövlig sömn.  Ska försöka få iordning på mitt internet så jag kan hålla både mig och er uppdaterade... :)


Ha en fin dag vänner. Puss


My Heart Is Beating Boooom!


Ovido - Quiz & Flashcards