lottaandrehn

Alla inlägg den 3 december 2010

Av lotta Andrehn - 3 december 2010 09:33

Trött tröttare tröttast.


klockan ringde 06.45, upp o hoppa. I träningskläderna och mot gymet. Ett starkt pass idag ändå, för att varit helt död. Svetten rann och pulsen ökade. Snart dax att skicka in lite ny musik i podden, och öka ytterligare. Jag vet att jag tränar allt, men det går ändå så fort... känns som jag missar nåt, men det är skönt med intensiv träning! Mage, kondition, förbränning, armar och ben... ja, nästan helkropp idag.

Fan, kom aldrig iväg o köpte någon pilatesboll häromdagen, så tänkte göra det idag på lunchen istället :) Frukosten idag bestod av proteinshake, keso och tonfisk!

Tror jag äter förlite proteiner, tänkte beställa hem lite proteinbars från www.gymgrossisten.com , goda och mättande. Vilken smak är bäst?


Helgen kommer jag inte hinna besöka gymet, eller inte heller ta någon PW, så söndag eftermiddag tänkte jag spendera med min boll och julmusik. Lite skön avslappnad träning.

Jobb idag, 12.00-19.30 Veromoda & 20.00-04.00 Grand... !

Jobb imorgon 17.00-04.00 Grand.

Söndag ledig - underbart! Sova ihop alla timmar jag kommer missa nästa helg med att jobba dubbelt hela helgen, Både VM & Grand.... Jag är Grym!

 

Fredag idag alltså... hur fort går inte veckorna ? Måndag - fredag -måndag -fredag.. så känns det.



Och underbara vänner... Ni är mitt allt!


  


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards