lottaandrehn

Alla inlägg den 13 december 2010

Av lotta Andrehn - 13 december 2010 12:02

 Men vad trodde ni ? Invandrare har hittils haft en "frizon" i sverige, som utnyttjas till max (absolut, svenskar utnyttjar oxå bidrag etc och det finns svenskar och andra folkslag som oxå beter sig illa) och att "förutse" en viss utgång och slutsats hade ansetts som rasistiskt och kränkande. Kalla mig rasist, svennefan..., eller vad du vill, jag står för mina åsikter, handlingar och uttalanden. Jag är lika mycket svensk som vilken annan svensk medborgare som helst. Men vi har en lag... yttrandefrihet heter den. Läs om den. Om du kan läsa.


Jag blir rent ut sagt så jävla förbannad. (förlåt för svordom) Men jag är en person som inte kan hålla tyst om just sånthär. Hellre säger jag för mycket, än inte nåt alls. Är både positivt och negativt... dock mest negativt av någon anledning..


En man sprängde sig själv häromdagen på Drottninggatan i Stockholm. En av Stockholms, såhär i jultider, mest folkbetäta gata (?)

Men om allt hade gått rätt till, var planen att alla inom en radie på ca 100 meter skulle dö. OM DET GÅTT RÄTT TILL ? Mannen hade sprängpatroner tejpade runt midjan, 1 utlöstet och det fanns 6 stycken. Det är helt ofattbart. Mannen, vars namn jag inte ens kan utläsa, invandrare och muslim tydligen. Inget fel med det, egentligen.

Det är mer den stora hela jag blir så inihelvetes förbannad och besviken av Sveriges så jävla fega regering.Vad håller ni på med ? SKÄRP ER!


Är det för att vissa länder i Öst tar så bra hand om sin befolkning, har så bra kvinnosyn och religioner som vi från övriga världen lägger miljontals kronor varje år för att ta utbildade människor som får sätta sina liv i fara (och även dör på kuppen) dit för att försöka ordna upp deras samhälle, förebygga inbördeskrig och ställa saker tillrätta?


Kommer befolkningen från Öst till bl.a Sverige för att hjälpa oss att förstå att kvinnor inte ska ha rösträtt och att kvinnan är en sämre individ som inte har någon talan. Ska dom försöka få oss att fatta, om min brors flickvän är otrogen, att jag då får döda henne, och att om min pappas kollega på 53 bast vill gifta sig med mig, så bestämmer min pappa det? Och att allt tjat om huvudbonad etc, på jobb/skolor, att det bara är bullshit, om en hjärnkirurg vill ha sin hiphopkeps på sig när han opererar en patient, ja då ska han få ha det och alla bakterier får gärna vara med... det finns nog mycket mer dom skulle kunna lära oss!


Ovido - Quiz & Flashcards