lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

A smile is free, so why dont you give some away?

Av lotta Andrehn - 1 februari 2011 21:23

Åhej å hå! Då försöker vi igen...


Får nog helt enkelt börja med att sätta upp målet att uppdatera här 1 gång i veckan.. det är rätt rimligt. Men förmodligen en gång för mycket ibland... time will tell.

 

Nu har jag haft helt 2 kolosalt underbara helger varvat med jobb och fest. No sleep, men det hinner jag med när jag dör.


I fredags jobbade jag hela dagen på Veromoda och sedan for jag direkt till Grand för premiären av 30+. En fredag, sista varje månad, kör vi 30+ partynight. Med Dj och låtar från förr. Premiären blev  en stoooor succe och jag ser mycket fram emot nästa , 25/2. Det var mycket blandat folk, 23-50/60 års åldern... go blandning och bra gäster. En helt bra kväll, no doubt!


Upp lördag morgon, jobb Veromoda,  och en ledig lördagkväll som var tänkt att spenderas i soffan, men min vän Amarone och min pojkvän Karamellkungen. Men icke. Alicja triggade upp mitt partymood rejält, och hem o svirade om, sen bar det av mot Eastlongside för förfest hos bror med trevliga människor, sen mot Grand.

  

  

  


Det var en M A G I S K afton som Henrik.B stod för. Har aldrig taket lossnat, så gjorde det det tusen gånger om i lördags. FY FAN rent ut sagt vad bra det var. Jag är fortfarande helt mållös över kvällen när jag reflekterar och tänker tillbaka. STORT credd till Grand , och mer sånna här event!


Söndagen var jag inte riktigt lika mållös på jobbet, eller jo mållös var nog det enda jag var.

  

Jo allt gick av automatik. Efter hemfärd 16.00 däckade jag starkt i soffan. Nöjd och belåten efter en helt 100% helg! Tack underbara ALICJA för, ja bästa kvällen!


Igår....Gjorde jag inte ett smack. Tror jag. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg? Soffan var min vän hela kvällen, det kommer jag ihåg!

Idag for jag in till stan för att fika med Elina, men givetvis blev det en massa shopping, skor, kläder och grejer... F  A  N  ! :) men på kontot gör ju pengarna varken mig glad, eller någon nytta... så whatever.. ;)

  

Elina är en fin själ den där. Hon har ett eget företag, med dans, event och sånt där. Kika in på www.Elinadet.se och läs även hennes blogg, www.Eliness.blogg.se

  


En mysig dag med massa gött gossip, mys på stan och bokning av klippning och färgning. På tisdag ska jag förändras. Yes. Tuff ska jag bli! :)


Nu väntar jobb onsdag-lördag, . Lördag kväll Grand och SÖNDAG = FLYTT!!!

 

 

Puss

 
 
Elina

Elina

2 februari 2011 09:46

va gullig du e snyggo!!
Alltid lika mysigt att gossipa med dig:-D
much love!
elinadet.com e det btw..;-) hihihi
xoxoxo

http://eliness.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards