lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

The best way to spend my last friday...

Av lotta Andrehn - 4 februari 2011 21:22

Jaha... Sista kvalitetsfredgen för detta kapitlet i mitt liv....Kvalitetsfredag = soffan, tv film och vin med far min!  Mysbrallorna är på, sminket är av, tossorna är på... fan va underbart att vara schleten, ful o ofräsh för en kväll....Love life and it will love you back ;)

 


Mitt rum är värre än efter stormen Cathrina. Ser ut som fan rent ut sagt. Tänkte bara slänga ner allt som finns i rummet i pappkassar och mina sportsbags, o flytta det rent av. Orkar inte "packa" ner o greja o dona... hatar verkligen det. Är likadant när man ska å resa.. packa o packa upp är det tråkigaste.... Packade upp det sista från Rhodosresväskan häromveckan när jag skulle ha den till alla kläder... Rhodos åkte jag till 14 augusti.. förra året..

Men men, så är det. Jag hoppas allt går smidigt på söndag, och klappar o klaffar.


Jobbat Veromoda idag hela dagen, gått galant! Även om det bara blev mindre än 4 timmars sömn inatt... Hmmmm.... :)

Lunchade med André och tjöta skit, även om jobbet inte är det minsta tråkigt, är det ändå mycket värt med ett litet brejk mitt i dagen o tänka på lite annat för att kunna hämta tillbaka alla krafter :)


Go o Gla Käxchokla

 

Imorgon Veromoda 12.00-17.30, och sedan rätt mot Grand 18.00-04.00  typ. Hem o försöka få lite sömn, för att vara pigg och allert till flytten på söndag!! Yaaaaay!


Nästa veckan kan jag väl redan nu berätta vad jag kommer pyssla med. Jo inget annat än pyssla! Ska bli så himla kul att äntligen få inreda och dona i sitt eget hem.. Mysigt!



Nu ska jag fortsätta att mysa med pappsen, blir ju rätt länge, innan det händer igen gissar jag på. Men you never know! Vi har iallafall ätit Enchiladas och dricker vin nu, kollar BadBoys och bara slappar... flötslappar! Hur nice som helst. 

 

Ha en bra kväll mina fina vänner, och tänk positivt :)


Puss


Från & med Du..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards