lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Kära dagbok!

Av lotta Andrehn - 28 februari 2011 22:46

Jaaa.nu har jag tagit tag i min krage och inskaffat, eller rättare sagt, fått tummen ur, och gjort iordning min dator, så nu ska jag försöka ge er lite delar av mitt utomodentligt intressanta och helt perfekta liv....:)



helgen som har varit har varit en av dem bättre pålänge, kan bero på att jag inte har jobbat, mer än fredag kväll. Alltså betydde det en ledig lördag.. med inflyttnigsfest på tapeten... sooner about that. 


Fredagen började med att jag chillade runt på stan med mor och far, fick mina underbara vinglas som inte riktigt uppskattades i lördags av Alicja..;) Lite fika hos mig och sen ut till sparsör en snabbis och sen mot grand för jobb. Hann spendera över 2 lakan nästan på ingenting.... känns det som !? Whatsoever.... Jobbade fredagkvällen på Grand 30+ där självaste Clabbe snurra skivorna. En galet bra kväll med grym försäljning i baren :)

  


Efter stängning fick jag en invalid att ta hand om, men en söt en... och natta. Smått trött Lördag morgon när jag vakna till liv, men lördag va ju dagen D! Upp och hoppade, lagade frukost, Pankakor och äggröra, till Simpsons med bra sällskap... bra start på en bra dag. 

Vid 13 myste sig EDIIIINA hit och vi startade med facemasker och vin. Vin i mängder... det går i rätt mycket vin i 75cl glas.. hela 75cl faktiskt... Nåväl, mejkup, dressing och dans tills alla mina underbara vänner anlände. Frida, Elin & Malin från jobbet. Alicja, Alexia, Heidi och Elina då... mysit! Lite senare dök Anek med vänner upp. Rullade ner i taxi runt 23 till stan. Vimmel och Grand.... Jisus, oh lord och herre min skapare...!

  

  

     

  

  

   

  


Det var min lördag detdär... och igår var jag inte någon kaxig lite förorstbrud inte. Fy, och ingen kärlek eller ömhet inte när man bor själv... bara till sigsjälv och med sigsjälv... fast det är ju rätt smidigt åandra sidan. 

Vaknade upp igår föresten, och hittade bara en sko... fan tänkte jag. Nya pumps o allt, å det är bara 1 kvar... lyckat..

Men jag återfann den andra när jag skulle gå och handla.....TUR! :)

  


Moster, Morfar, kusin och jossan, bror, mor och far kom förbi igår på lite paj och inflyttningsjox. Vart mysigt och lite blomstercheckar rikare blev jag :) Tack. Men stark kan jag inte påstå jag var... fy! Men så värt det, aboslut! 


Idag jobbade jag några timmar pga inventering, men bra extrapengar som sagt. Tog en fika med fina Alexia på Viskan. Lite tjejsnacka kan man väl aldrig få nog av och jag behöver definitivt mer av den varan, speciellt när jag har sån tur att ha världens absolut bästa tjejkompisar! hellre 5 supervänner än 10 trasdockor som man endast träffar när det behagar dom..!


Var mycket nära att skjuta mig imorse.. halsen värkte och huvet sprängdes..

  

Men sen insåg jag att LINDA kommer hem på ONSDAG, så jag blev genast väldigt mycket gladare :)

  


Nu ligger jag i soffan och dricker te, myser med täcket och kollar på Scrubs. Bäst ever. Ätit Thaigrytajox med Nudlar med trevligt sällskap. Fasiken, borde laga mat oftare... det är ju faktiskt skoj :) 


Har shoppat en hejdundrandes massa på sista tiden oxå.. så det får nog bli lite av morgondagens to do things, så ni får se lite fint som vi fått in i butiken! :) 


Ha en fin kväll. 


From me to you, puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards