lottaandrehn

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av lotta Andrehn - 1 juni 2011 18:14

How u doin ?


Här i Brasilien är allt superbra, finns väl inte någonting att klaga på, för man får faktiskt inte klaga på värmen.... Dock får dom nog det här. Det regnar inte en droppe på 6 månader, solen skiner nonstop (enstaka molnbankar) och runt 35-50 grader kan det bli upp till.... Helt sjukt. Som mest 41 nu under min första vecka.... ! 


Dagarna som gått har bestått i Sol, boos och nothing to loose iprincip. Sköna dagar. I måndags åkte vi till ett reservat med vattenfall och djungelvandring. Helt amazing.

Jag klättrade ner för ett 80 meter högt vattenfall... Jäkligt häftig upplevelse, adrenalinkick!

Här följer lite bilder...



 

 

 

 

   

Bara att få se "riktigta" vattenfall ute i djungeln var en upplevelse isig.... Visst, niagarafallen är tusen gånger mäktigare, men det är oxå en stor "blowout" . Här snackar vi riktiga vattenfall, inga isensatta ljuseffekter på kvällarna och skalbaggar storasom en 100 lapp! Yäääki! :)


 

 

 



En dag full med spänning gör även mig trött så mkt mer än sömn vart det inte sen, en sväng på den lokala marknaden, som för min del var sådär. Men hittade en klänning.. så klart att den fick godkänt :)

Vi har även hunnit med några dinners out och drinkar i massor....



 

 

 

 


Nu sover de 2 andra slagna hjältarna och jag tänkte shaka mig lite chockomilk....rätt mycket mums här så att säga... Och just so ju know... the blond beeatch is almost back ;)


PUSS




Ovido - Quiz & Flashcards