lottaandrehn

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av lotta Andrehn - 3 juni 2011 00:16

Tack så mycket allihopa för alla gratulationer. På Facebook, mobilen, mail och vad allt heter... Ni är så underbara och jag uppskattar er så ptroligt mkt.... I <3 U ! 


Födelsedagen har  varit helt underbar änsålänge. Började med frukost imorse, iskaffe, följt av poolklubben,dock skulle givetvis de enda molnen som velat visa sig, visa sig just idag, så vi blev inte så jättelångvariga där utan begav oss iväg på lite shopping och ärenden som Sam behövde få gjort :) 


Här följer ett litet bildkollage med lite kultur och stadsvisning... :)


  Mainstreet skulle man väl kunna kalla det..

 

   ååååka biiiil

   har det rätt gött i baksätet ja..

 

  Yes gott folk, det är en helt vanlig passionsfrukt.. MOSTER frukt! Även Avokadon är 5 gånger större än i Sweden... 

   PassionsfruktsCaiphirihnias! 

 

Av sam å Paulo fick jag en underbart fin ring och halsband. Fågeln har jag bestämt symboliserar Carpe Diem för mig. Att få den av Sam betyder mycket, hon är en kvinna jag ser upp till. Struntar i vad folk säger/tycker, går sin egen väg och lyssnar till sin inre röst. Magkänslan. Hon har flyttat från allt vad familj heter, för att leva sitt liv här i Palmas med Paulo... det är en JÄVLA skillnad och livsomvändning vill jag berätta... ni som inte vet vad det handlar om förstår nog inte heller mina känslor här... 

I love u Samanthinaaah!

 



Nu är det dax för mejkup och dressing. Out for dinner och drinks! Puss å Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards