lottaandrehn

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av lotta Andrehn - 5 juni 2011 02:08

För er som inte gillar Blues musik, så kan ni sluta läsa redan nu, men för er andra som finner en go flow i musiken och bara känner för lite chill så kan ni ju lyssna lite soft på kommande musikklipp down here.... Jag personligen, som ung tonåring gillade inte musiken, eller rättare sagt, tyckte den va "tråkig", men nu skulle jag nog tillochmed kunna sätta på en svängom när damsugaren kommer fram å skurmoppen... hur ofta dom nu gör det är inget vi ska gå in på.. Men iallafall... lyssna och njut, eller do whatever





Detta är The Allmanbrothers band - Jessica. Bästa låten!



Jag saknar min familj... Puss



Och nej, det är inte något fjäskande för att

jag ska flytta hem papa....


okej...liiite då :) Puss

Ovido - Quiz & Flashcards