lottaandrehn

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2010 10:05

Alltså denna tjej. En sån stjärna.


Vi bestämde igår att hon skulle ta ett tåg till mig, och anlända till Borås 11.40

Jag ställer min klocka mycket mycket duktigt på 05.45, för att kunna snooza 45 minuter och sedan gå ut på en långpromenix (vilket jag igår var så otroligt taggad för, trots allt bara 1 vecka kvar till grekland, och ja, hur har det gått med träningen egentligen... ha ha ha ) Dock till min fasa var jag ju inte riktigt liiiiika taggad nu då när klockan väl ringde, och jag har absolut inga dåliga tankar om mig själv,  så därför måste det ha infunnit sig en demon. Yes, en livs riktig demon i mitt rum, som helt enkelt ställt om klockan åt mig. Dom är inte dumma dom där demonerna, smarta jäklar! Kanske är det han som demonat runt på sociten i sommar oxå.... märkligt det där, vilket som!

However!  Lollo ringer 09:40 ca och väcker mig ;

(L=Lollo, J= Jag. För er som behöver överkurs)


L : Hej, Vad gör du? Det har blivit lite ändringar!

J : Hej hej, ligger o drar mig, ska snart hämta mamma. Jaha, vadå ändringar?

L : Nä, alltså jag är i Kinna!

J: Jaha, vafan gör du i Kinna?

L : Nä, jag frågade min granne om hon kunde skjutsa mig till bussen för jag ska till göteborg för att åka till Borås. Och då undra hon om jag visste vart borås låg i förhållande till ja, frillesås, göteborg osv... men det vet jag ju inte. jag är ju så kass på sånt. Men då jobbade hon i Kinna iallafall, så hon sa att det går snabbare om jag åker med henne till Kinna, så då gjorde jag det, jag har varit i kinna en gång när jag var liten typ. Hur kommer jag till Borås nu då?

J : Jaaa, du tar väl bussen eller Tåget.

L : Jaha, så man kan ta bussen dit alltså. och Tåg.

L : BUSSEN? F*tta, bussen som jag stod jämte när jag ringde gick visst till Borås, och den avgick nyss... F*N.

J: Ja, men kolla när nästa går, så får du väl ringa när du vet.

L : Tåget går 10.40

J : Bra, då hämtar jag dig på stationen :)


hahaha, jag kan inte sluta skratta (nej, det är inte så jädra kul kanske om du sitter framför datorn och läser detta rätt upp och ner utan grymtar och stön etc... men då och i just utförandets minut av detta samtal var det det!)


Nu blir det morgonkaffe med mamma, föra över en massa cashisar för att kunna köpa Dator & Kamera!!!   Tröttnat på min minidator, och vill helt enkelt ha en ny kamera bara. Sen hittar man väl säkert lite annat smått och gått istaden oxå. Efter det bär det av hemåt och visa Lollo mina hemtraker och Sparsör Mansion .

 

Kvällen blir en riktigt trevlig en, känner jag på mig. Ett gött gäng ska äta och dricka gott på Vinci, innan vi beger oss till Tonic för att svänga våra lurviga till Bror Richard Andrehn och The man Jesper Asp. Kan bli, kommer bli grymt!


Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards