lottaandrehn

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av lotta Andrehn - 19 augusti 2010 16:32

Inte gjort för mycket idag vill jag lova.


1 Promenad änsålänge, en 2a promenad är på ingång efter att jag skrivit lite skit här.


Även om jag inte gjort mycket har jag fått sjukt mycket gjort. Jag vet inte riktigt vilka/vem som läser just nu, så jag kan inte skriva ut vad jag har gjort dessvärre, men mycket har jag fått klart och all planering är färdigställd, nästan. Bara the finish touch så att säga kvar :) kul kul!

Jag har hunnit med en sväng i solariet oxå, riktigt skönt med powernap där, avslappnad och vamr... lite förkänsla för grekland. Bara 6 dagar kvar nu :)


Kvällen levererar väl inte direkt så det står härliga till, men det blir iallafall lite film hos Asp inne istan, orkar inte bara sitta och uggla ute i Sparsha (otroligt coolt va)


på söndag är det P-fest, kan bli, kommer bli grymt.

     


puss

Av lotta Andrehn - 19 augusti 2010 00:08

Musik is my drug. (väldigt mixad blandning dock, men det sägs ju att mixed drugs is the best)


Jaa, den sista är väl ingen "top listad" låt... men ja, på nåt sätt så är den så jag och Brink... jag vet inte? Brink? eller ? Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards