lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Fest på Peppes Bodeeeega, Lilla Nils & mystiska bett?

Av lotta Andrehn - 23 augusti 2010 13:30

Ja, nu är det den dagen, dagen efter personalfest, och jag GLÖMDE mitt minneskort hemma..... så ja, det blir inga skandalbilder, eller påminnelser från gårdage... ÄN. Det fanns mer paparazzis än jag, så det kommer det kommer....!


Gårdagen började fint hos Lina med en flaska skumpa, sminkning och ombyte, tjejsnack och Linas Per fick vackert kolla på. Men han klagade inte tror jag... Halvklädda brudar, musik och brösttejp, vem skulle?

Promenerade till badhuset där bussen och resten av vårat helt kolosalt snygga team väntade. Skumpa, öl, vin, cider och sprit flödade hela bussresan, allsång och lille Nils. Lille Nils ja, han hade nog blivit en vacker skapelse med sådana föräldrar, men jag tror alkoholen döda honom... (helt seriöst..verkligen)


Pitstop i Tylösand med äventyrsgolf och pizza, golfen gick såklart kanon bra..... återupptag av alkohol intag och mer bussresa. Mot Båstad.


Framme på Loft blev det lite välkomstdryck, mer alkohol och en mycket bra sittande grillbuffe med mycket mycket äckligt jacobs kräk vin... hallå eller? (men jovisst..det gick ner ändå...uppenbarligen)

Snygga bartenders (vad annars i båstad?) försåg oss med gott i glasen, grymt kass Dj försåg oss med dålig musik (men vi dansade ändå, 1½ fot av 2 möjliga kvar idag ..)

Träffade min underbara vän Christoffer som jag inte träffat på 1 år, dansade lite mer, drack lite mer.... och givetvis 10 i 2 shots... dom som är som bäst!!!!!


Sociten levererade med dans på baren, hångel, skandaler och en otroligt lyckad personalfest! TACK för denna sommaren och på återseende!



Nu sitter jag i den gamla soffan i lägenheten, Sambo sminkar sig inför jobb och det är en lite kluven känsla i magen att jag nu ska lämna detta underbara sommarliv.... tiden går mot höst och mysiga kvällar. Tjockare kläder och vi lämnar sommaren bakom oss. Blickar ut väldigt fint från våran balkong, där många Daquiris har intagits, vinflaskor hällts upp, soltimmar stekts och deeptalks 03.30 om mornen. Väntar på mamma och pappa som ska komma och hämta upp mig, packa ihop allt och ta mig från detta underbara liv. Tack varberg, tack sommar 2010, tack Varberg, tack så jävla mycket!



Bilder kommer. Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards