lottaandrehn

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av lotta Andrehn - 19 januari 2011 12:37

YES.


Soffa - Check

Tv - Check

Lägenhet - Check.


Bergdalen here i come. Igår var vi och kika på lägenheten, jag mor o far. Bättre utsikt är svårtaget och mysigare lägenhet får man leta efter. Jag tror jag kommer trivas stort där! Som förstalägenhet är den perfekt. Misstänker svagt att jag kanske har aningen förstor soffa, och aningen förstor TV...men vafan, det blir nog bra. Finns det hjärterum finns det stjärterum!


utsikten är dum att klaga på..


Efter checkning av lyan begav jag mig mot ishallen för att hämta upp Elina, vi for hem till henne, och traskade ner mot Vinci där vi pratade om allt mellan himmel och jord, över 2 glas vin. Senare traskade vi hemåt och fortsätte myset hos Elina med mer sällskap.

  

  

Vi drack ett mycket gott rödvin på Vinci, och vilken tur jag har köpt ett stort vinställ... känns som det kommer bli en och annan vinkväll i mitt nya hak... Eller har jag fel tjejer ? :)


Mamma vill nog ha iväg mig såfort som möjligt... :( För just nu ser hennes och pappas arbetsrum ut såhär ;


  

Soffan syns inte direkt längre...


Nåväl. Skulle tränat med Jossan idag, men jag är kass. Kass som fan. som männen iallafall skulle kalla det om dom mått som jag mår... jag är bara kass dock. Tjock i halsen och allmänt krank känner jag mig. Men det går över. 6 dagar jobb i sträck nu.. det är grejer det! Bit ihop och bryt ihop samtidigt, bra kombination.


Nu blir det soffan, en kopp te och varm film. Hoppas det är nåt vettigt på tellyn iaf...


   PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards