lottaandrehn

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av lotta Andrehn - 25 januari 2011 22:31

Haft en really bad day vill jag bara tala om.



Så nu var det gjort. Men ändå har jag hållt mig rerlativt positiv hela dagen tycker jag :) Stojat runt på jobbet och krängt kläder, dock inte tillräckligt för att klara dagen, men ändå. Jag tycker jag gör framsteg med säljandet, och de vackra meningarna som sjunger ur min mun blir bättre och bättre.

Det är kul nu i butiken, mer och mer färg pryder våra vägger. Underbara vårkläder är på ingång!


Började med att jag vaknade påtok förtidigt imorse, trots att jg sovit större delar av natten... Klockan skulle ringa 9.15 o jag vaknade typ kvart över 6 . Kul.

Låg och drog mig i sängen för att försöka finna power att somna om..men icke. Istället gick jag upp, slängde på mig morgonrocken, gjorde världens frukost med Gröt, ägg och te. Mysigt. Läste BT i lugn o ro och bara chilla.

Fixade iordning mig, o eftetsom min utväxt är väre än de ödsligaste ödesmarker i det ödsligaste ödeslandet, så blev det en knut på hövet och håret stramt bakåt. Thats the way we like it! ;)

Sen började helvetet. Inga kläder bara en hel garderob utrustad för X antar 10.000 tals kronor.. Men men. Slängde på mig mina otroligt snygga gamla Replayisar, som jag hade när jag var tillsammans med Robin, och vilket oxå resulterar i att dom har blivit mindre med åren nej jag har inte blivit större, no way En oversize tröja och jag kände mig relativt snygg. Då mäkte jag the löööövehandles so to say. Fan va nice , tänkte jag. N O T 


Im a tönt, jag vet. Men det är alltid mansjälv som hakar upp sig på saker... :)

 

 

men men, jag for till jobbet iaf...

 

och det funkade utmärkt med mina handtag hela dagen, eftersom jag fick min dagliga dos av shopping idag, då jag inhandlade lite vårfint! :)


Jobbade o stod i hela dagen, fixa o dona. Efter lunchen inhandlade jag lite goa vårkläder som sagt... dåligt ljus i mitt rum för tillfället, men ni får en visning ändå... Vi har fått in massa fina vårjackor och skinnjackor på Veromoda!


Byxorna är från Veromoda (mossgröna)

Toppen är från Gina Tricot

 

Ën Beige vårjacka. Superskön. Veromoda 599,95:-

 

(mitt rum ser ut som en flyttkartong, därför saker överallt)


Selma har oxå slått läger för natten.

 


Nä, vad mer finns det att babbla om idag?


Jag B U Sade mig igår, det blev bra, för fösta gången i mitt liv typ... Sist jag gjorde det glömde jag att tvätta händerna efteråt... vaknade upp som en nygrodd morot om händerna. Mycket mysigt och trevligt, och luktade himlans gott oxå.... Satan i gatan vad man har gjort bort sig med BUS flertalet gånger... Men igår blev det bra. Och tacka gudarna för det. Vem vill köpa kläder av en vandrande morot? Saknar att vara brun, snygg och liten! Fan, ju äldre man blir ju mer förbereder sig kroppen på att man ska ha kids... speciellt kul att höftben och höfter vidgas med åren osv.. det tackar vi skaparn för... tack tack. som sagt, en mindre , liiiite mindre bra dag idag än alla andra dagarn.... ;)


Där ligger vi gött som paddor. Lika bruna som paddor är gröna... !

Veromoda   Varför har vi inte sån sol här ? why why why why Nåväl, jag ser fram emot lite sol på gatorna i NYC i maj och schtekning på the river med the family in Boston! :) who knows.. kanske hinns med en sista minuten innan oxå, hade inte suttit fy skam det inte...! Pengar växer ju tydligen på träd har jag hört....!


Valet i kvalen, Ska man kila in på Henrik B på lördag, eller ska man inte? Jobbar helhelg på veromoda , men jag är riktigt sugen på att shaka lite, får bli nykter i sådan fall... time will tell. Kanske skakar jag lite drinkar istället.... Hmmm... what to do, what to do?


För huuuuur trevlig hade det inte varit att skaka lite rumpa till TonårsBrott?

Och sen lite nostalgi innan det med Interphace?


I feel good! Och med självaste Alicja oxå... detta tåls att tänka på över lite sömn!


Sov gott mina vänner. det ska jag göra!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards