lottaandrehn

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 8 oktober 2010 19:11

Nä, det är inte ofta man kan säga "äntligen helg" när man jobbar inom restaurangbranschen, men nu kan jag gott säga det. Äntligen Helg!! 


Har idag provjobbat på Veromoda, och jag fick jobbet. Så på Veromoda i Knalleland kommer jag hålla till på framöver, ett bra tag framöver tror jag.

Känner för att ha fötterna lite på hemaplan, ta igen saker och ting jag missat, uppdatera och jobba på vänskapsrelationerna, även om ni alltid finns där, är det väl kul att finnas för er oxå.. :)


Kommer jobba på veromoda med start v.42, och sen framåt. galet skoj kommer det bli. Varannan helg kommer det bli jobb där och hoppas kunna samslå det med en eventuell Bartjänst på Grand hotell, ska jobba på grand nästa lördag, klassfesterna börjar nu, herrejisus.


Har införskaffat mig en baby, en Iphone 4. Helt underbar är hon!




Nu blir det kvalitetsfredag med mamma och pappa, vin och idol. Just love life!


puss

Ovido - Quiz & Flashcards