lottaandrehn

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 19 oktober 2010 13:11

Jaaaaa! Stockholm och Lund.


Det är detta som är så kul med att ha börjat ett "vanligt" jobb, där man har fasta arbetstider med fast schema etc... Hela ens vardag blir en rutin. Ska bli intressant att prova på detta. Något längst bak i mitt huvud säger att jag kommer spy av tristess, men samtidigt säger en annan del av hjärnan att detta är precis vad jag behöver, lite rutin i livet för att komma iform igen.  Och framförallt, börja beta av Europas huvudstäder i små weekendtrippar kors och tvärs som jag sålänge har väntat på :)

Första stoppet blir Stockholm (dock redan avbetat, men inte med tjejerna). En korthelg i huvudstaden kan bjuda på mycket bus och mys. Framförallt träffa alla underbara människor jag inte sett på länge. Jag saknar min Jan George och behöver massa vin och tjejsnack! ;)


Sen blir det förhoppningsvis Lund 19,20,21 november. God mat, Vin, shopping och allmänt häng med kusinvitamin och hennes man. Kanske får med mig lite manligt sällskap ner jag oxå...who knows ;)


Denna dagen ska jag spendera i shoppingens mekka (borås) Knalleland. Ska bege mig mot staden nu och har spenderarbyxorna på!  Puss

Ovido - Quiz & Flashcards