lottaandrehn

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 27 oktober 2010 19:59

Ååååh det är inte sant. Jag ska nog inte jobba i klädaffär. Jag får hybris på alla kläder som jag packar upp och måste hänga på ställen istället för lägga ner i min väska. Visst, mycket är "tacky", men det som är fint, det är riktigt i min smak.


Packade upp en Jumpsuite idag, den måste måste jag bara ha! Ska prova den imorgon, så får jag se hur den sitter. Även lite toppar för provning imorgon... illa detta. Illa. Men jag är värd det!


Stockholm blev precis spikat och klart! På torsdag (4e november) brummar jag och filippa upp och förhoppningsvis oxå sandy!  Vilken helg vi kommer ha. Vilken galen helg. Laddar upp inför helgen med massa mys på torsdag, sen blir det hårdkörning och alla galenskaper är välkomna. Middag, drinkar, dance och 10 i 5 shots, och mycket mycket mer kommer nog denna helgen att bjuda på. Saknar mina Göteborgsbrudar, samt min Brink. Brink vart har du tagit vägen ? :(

  

  

Ska bli kul att träffa er galningar igen.. Norrmän, jag säger då det!

  

Och givetvis ska vi shaka ass som aldrig förr till Manni!

  


Dags att börja packa snart va ? ;) Jobb Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag och eventuellt torsdag oxå.... Jisus amalia. I dessa dagar ska jag oxå hinna klämma in frissan, nagelteknologi, makeupshopping, träning och bio med bästaste Anton... Och mys med Rebecka, samt förhooppningsvis en PW med Aaltonen. Och umgås med familjen... Ja, är man inte upptagen så säj! Puss 




Längtar så otroligt till Torsdag kväll nästa vecka!!! Happiness

Av lotta Andrehn - 27 oktober 2010 08:42

Nu väntar en dag full med jobb. Öppnar idag, vilket är soft, då är man hemma någorlunda och kan hinna med ett gympass. Dock blir det nog bara 60 minuters powerwalk på bandet idag... är väl onödigt att spränga stygnen 2a dagen kanske...


Har idag på mig min nya mysiga tröja, vilket passade ypperligt eftersom jag inte får ha åtsittande och tajta plagg första dagarna (eller får och får, man ska väl helst undvika det)

   ingen bra bild, men får funka.

  

  

Ha en superbra onsdag allihopa (tiden går så sjuuukt fort)

 

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards