lottaandrehn

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 22 oktober 2010 08:12

Ready for work och klockan är bara 08.11 Slänger upp lite outfits jag införskaffat... Enjoy!


Allt är från Veromoda

Kavaj/Blaszer 199,95:-

Linne 69,95:-

Shorts 259,95:-


      En mycket bekväm partydress, finns i Leopard samt mattsvart, båda med silvrig dragkedja. 359,95:-

Kavaj/Blazer 199,95:-


Och nu en dagens;

Svart tajt långklänning 3/4 arm med dragkedja i rygg

finns även som kortärmad, samt "linnemodell"

259,95:-

 

   


Var först mycket tveksam till detta "korvskinn", tyckte väl inte jag direkt hade den rätta kroppen för den, just nu, men fick en sån positiv kick av en tjej som var inne i butiken häromdagen, hon var väldigt(läs kraftigt) överviktig, och skulle ha tag i en svart långklänning. Jag visade henne denna, och hon provade den med glädje. Först var jag rädd att hon skulle bli ledsen/arg då man med en gång ser att det är en mycket, mycket, tajt modell, men inte då. Hon hoppade glädjeligen in i provhytten och gick sedan ut i butiken för att se i centerspegeln. Det strålade om henne, även om klänningen vad väldigt väldigt tajt, så var hon så himla fin i den, för hon brydde sig inte att det valkade sig härodär, hon hade sån positiv energi, som gjorde att fokusen på hennes kropp och klänning helt föll bort. Då tänkte jag, kan hon kan jag. (jag vet mycket väl att jaginte är "övervikti" på något sätt) men alla har vi våra skavanker och missnöjdhetspositioner på kroppen som vi bara kan göra en sak åt, skit i dom. Ingen annan bryr sig, så varför ska du? Och om någon bryr sig på ett negativt eller nedlåtande sätt, ja då kan man ju börja cirkulera i vilket problem den människan lider av.. förmodligen förmycket fritid!



Ha en underbar dag! Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards