lottaandrehn

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 18 oktober 2010 20:28

               Herrejisus. Ja är helt död. Arbetat min första riktiga dag i mitt liv, "riktigt jobb". Men kul är det. Trivs som fisken i vattnet på Veromoda, och imorgon ska jag in och handla massa arbetskläder... :) Sen blir det nog en lunch påstan och lite annat smått och gott.


Började jobba idag 9.30 Jobbade till 17.00 och åkte direkt till gymet, hemma i kära soffan kl 19. Känns underbart. Kommer jobba ca 75%, 25-40 timmar i veckan... Känns jättebra att jag fått så mycket jobb nu. Denna årstiden kan man lika väl jobba sig genom. Grand och Veromoda blir toppen. Har även fått sålt min Jacka jag beställde, som var förliten, idag. En tjej som köpte den med en gång... skönt att ha ett mindre problem ur världen. .. Klarar mig finfint med min fjällaräääven, varm o skön den oxå.


Imorgon ledigt, onsdag, torsdag fredag jobb på veromoda och lördag långpanna på Grand igen...! Kneg ger deg & Cash is King . Hade hoppats på lite ledigt 2 dagar och smyga mig upp till stockholm och överraska, men icke... Glömt att jag har Korrigions operation på måndag, eller glömt har jag inte, men tiden går ju så otroligt jävla fort?? Men men, satsar 100% på Stockholm den 5,6,7 november med förhoppningsvis gooooa brudar! Åh va skoj!


Nä, nu ska jag kolla klart på Ullared, sen NYC fruar.... om jag inte hinner somna. En slagen hjälte!



Slängt över lite bilder från Ifånen, se o njut (huller om buller dock). Puss

 

                     

Ovido - Quiz & Flashcards