lottaandrehn

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 31 oktober 2010 08:52

Hade gärna sett denna dagen utspela sig i min underbart sköna soffan, en varm pläd, en kopp te, Tv;n och en hel bunt med skvallertidningar. Mysfaktor Hög!

Men istället åker jag till jobbet om 50 minuter, och kränger iväg en bunt kläder... det är väl alltid något det oxå, om inte, så är det iallafall pengar.


Jag mår bättre i kroppen, kladare i knoppen... (??? vad hände där?)  Förmodligen lite frissan idag, får se hur det går på jobbet och hur kvällen utvecklarsig... som sagt soffan, ja den lockar. 27 timmars jobb på 2½ dag, vilket innebär att jag är otroligt mör i min kropp, men det som driver mig är STOCKHOLM på torsdag med de absolut bästa och mer än 72 timmars mys!


Nä, makeuptime... Hur hade världen sett ut utan smink? Jisus... scary!



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards