lottaandrehn

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 28 oktober 2010 07:56

Yes. Tjockis


Tjockis är vad jag är idag (i min värld)


Inte kunnat träna riktigt, och kommer inte kunna träna riktigt p iaf 2 veckor... fan va det känns pissit rent ut sagt. Ikväll ska jag ladda upp Ipfonen med en massa massa underbart bra musik. House, pop, dance, 80, 90 och dagens musik. Vad jag ska powerwalka, herregud. Minst 3-4 kg ska jag ner... Sen efter jul så blir det att börja på Gymmix igen, Aerobic, spinning, styrka och kondition. Aftodans och lite BC samb BodyPump! Jag gillart.

Idag känner jag inte för att ha på mig något, och nej, jag känner inte för att gå naken, jag vill bara ligga kvar i sängen. Snoret rinner, ögonen är som tonstunga stenblock och halsen är som ett sugrör. Det går bra nu? Fan rent ut sagt. Och jag som ville börja komma i form... men men. livets gång.. bara o accepta.

Ska införskaffa mig massa goa läkemedel på lunchen idag, halsisar, kanyang, echinagard, baffucin, exsbiritox (stavningspåhopp undanbedes) och gärna lite knark om dom har oxå.


jag  mår fan helt enkelt. Men ja, jag ser väl lite levande ut idag iaf, smink kan göra underverk. Puss  (måste jag ens skriva vart ni hittar mig idag? Börjar på V o slutar på Moda)

Veromoda från topp till tå. Inhandlat en Pälsväst... Supernöjd!

  

  

  


Nedräkningen har börjat, 7 dagar kvar!

Ovido - Quiz & Flashcards