lottaandrehn

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av lotta Andrehn - 23 oktober 2010 13:07

Ja, det har jag vill jag lova. Ingen energi kvar, just nu.


Somnade 21.30 igår, helt slutkörd. Hann med 30 minuter på bandet med en Powerwalk, borde inte gått till gymet över huvud taget igår, huvudet sprängdes redan innan av spänningshuvudvärk som legat några timmar och blev inte bättre heller... men envis som en gammel get som jag är, trotsade jag min hälsa och gjorde vad jag inte skulle. Fy på mig, men jaja.... jag lever iallafall. Vilket jag inte kommer göra imorgon efter ytterligare en långpanna på Grand ikväll, 17.00-04.00 känns verkligen som jag längtar till... åh va underbart med dessa kära klassfester... kan man inte annat än att älska dom ? död död död åt hela bunten...

 

Nästa helg blir det dock inget Grand, och inte därefter heller. Veromodahelg nästa vecka... längtar verkligen till löningshelg i en butik med bäst service istan.. men dom ska man gå igenom oxå, och det är bara o köra. Kör tills man trillar av pinn, som jag brukar säga.


Känns helt konstigt, min kropp är inte van vid denna "puls" och liv.. Från att inte ha jobbat någonting, till att jobba 40h/vecka minst, det känns i kroppen ska gudarna veta, och jag hoppas det är värt det när kontot klirrar. Och det där talesättet "jobbar du mycket spenderar du inte heller pengarna", piss i sjön på det säger jag....

Shopahollic + klädälskare+ Klädbutik + personalrabatt = BAD COMBO

 

Men man får helt enkelt intala sig att man är värd det, och att man är i grovt behov av det!



Funderar på lite köpstopp fram till Stockholm nu, kan vara kul att slira runt i storstaden oxå, slottsbutiken ska få sig en omgång igen.. Känns som jag blivit lite vuxen av mig, mitt i all klädshopping och galenskap, längtar jag inte till något annat så mycket som att få flytta hemifrån, skaffa mitt egna hem och inreda o fixadona som jag vill ha det. Springa runt i inredningsbutiker, möbelbutiker, tapetsera och måla.... Snart :)




Jag älskar verkligen New Englandstilen.. Åhhhhhh

            

puss

Ovido - Quiz & Flashcards