lottaandrehn

Alla inlägg den 1 november 2010

Av lotta Andrehn - 1 november 2010 15:45

Uuuuhu, vill inte kolla mitt kontoutdrag nu. Shoppingdjävulen övertog min själ när bilen parkerat i knalleland.... Men jag behövde alla plagg och prylar jag köpte, precis det jag var ute efter, för det är det ju varje gång.  men nu har jag ju en inkomst, så utgifter är helt okey..... (?)


Den lilla svarta, skön sweetmodell tröja, nagelack, armband, krämer, smink och lite allmänt bra och ha blev det.... och ett klippkort till solarieöarna. Bästa köpet! På torsdag blir det mer utgifter, då ska Anna få mecka med mitt hår.

Första gången på jaa..... 5 (!!!!!) år som jag går till en frisör kanske... Kan vara dax nu!

 

 

  



Kvällen kommer bestå i promenad och Maria Montazami.



Pusskram

Av lotta Andrehn - 1 november 2010 10:27

jaaaa, till ett varmare klimat ska jag resa idag. Inte så lång restid och distans, solarieöarna heter dom. Mycket givande övärld som har mycket att erbjuda, sömn och UV ljus som färgar min hy så fint gyllenbrun.... Om det ändå varit på riktigt. Hade behövt några dagar på en sandstrand, under en palm i en näthängmatta, solhatt och en Pinacolada, hade suttit fin fint såhär i höstrusket. Men får vänta tills jan/feb, då kanske det blir en vecka iväg på någon skön semester. Sitter fint. Speciellt efter november/decembers månads jobb... Jag är inte normal. Antingen jobbar jag 1-5% eller 110% nonstop.. positive spirit, ooh yes.



Nu blir det Veromoda en sväng, shopping, givetvis. Sen blir det nog lite blåstjärnan och solarieöarna. Uppdaterar lite i eftermiddag vad jag inhandlat för smått och gott.




Puss

 

3 dagar kvar baby!!

Ovido - Quiz & Flashcards