lottaandrehn

Alla inlägg den 21 november 2010

Av lotta Andrehn - 21 november 2010 19:32

Helgen, ja, helgen. Jobb, jobb jobb.


Känns som jag har blivit en maskin. Sover, äter, jobbar, sover,jobbar, äter, jobbar om vartannat. Hinner inte med såvidare mycket socialt liv, men träna hinner jag, vilket är superviktigt nu när jag inte gör mkt annat än jobbar. Få tillbaka energin som sipprar ur mig. Störtskönt. Imorgon är det träning igen 06:15. Huah känner jag nu.. kommer jag orka upp ?


Gårdagen var super. Jobbade 12-17.30, sedan blev det med en gång fix o trix för lite fest. Slöt upp ett skönt gäng hemma hos bror. Dock utan bror, som istället skaka drinkar åt oss på grand senare under kvällen. Jag höll mig till en Passiondream och ett glas vitt, på heeela kvällen. "Hemma" igen vid 03.30, upp 9:15 och jobb 10.30-16.00 . Dagen gick otroligt fort, och nu sitter jag här hemma vid Tvn helt död!

  

  

  


Trött sak

  


Kommande vecka blir lugn. Jobb imorgon och tisdag, sen ledigt ons-måndag. 6 dagars ledigt = 6 dagars träning om det vart så bra :)

Nä! Torsdag blir det avsked för min underbara vän Linda som ska åka till Thailand i 3 månader...inte det minsta avensjuk, inte alls. Fy fan för dig :) Blir vinpimpel och XoY gissningsvis. Förmodligen en sväng till Divine oxå kanske för att svirra runt till Brorsans och Aspis Hus musik :)

  


Fredag blir helt galen! Göteborg, hotell och Alicjas 21 årsdag. Behöver inte skriva mer.

  


Lördag blir i sin vanliga ordning igen, Skakar drinkar på grand och är allmänt snygg bakom baren och håvar dricks. Söndag är jag död, och dricker glögg för fulla muggar. 1a advent nästa söndag... tiden? vart är den?


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards