lottaandrehn

Alla inlägg den 19 november 2010

Av lotta Andrehn - 19 november 2010 09:06

   Och visst är det en riktigt bra morgon ? Fredag! Denna helgen består till 90% av jobb, Idag, imorgon och söndag. Imorgon har jag ett ljus att se fram emot, Hamid och vänner kommer hit från Göteborg och ska svänga sina lurviga med oss! Riktigt kul. Linda & jag kan aldrig gå fel... Men med mina nya mirakelgrejer, får jag nog avstå alkoholen, men man vet aldrig! Annars är det som sagt bara jobb hela helgen med start idag 12.30

 

Jag fick besök under min frukost, av en fasanfamilj? Vad gör dom här? Och framförallt nu? Brukar dom inte vara här på våren ? Missat flyttlasset söderut kanske? Taskigt läge.


  


Ikväll blir det Idolmys hos Sara och imorgonbitti Gymet innan jobbet. Ingen bra vecka med träning, som vart. Endast 2 gympass och 2 promenader änsålänge.. får köra på fullt ut i helgen! Och börja använda mina solkort. Ofräsh och småfet botas med gym och solning!


  


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards