lottaandrehn

Alla inlägg den 30 november 2010

Av lotta Andrehn - 30 november 2010 11:08

Fy, -17 grader visdade termometern i köksfönstret när jag gick upp för 2 timmarsen, alltså 08.00 Vilket betyder att det vart uåemot -20 grader inatt. Kallt!


Men jag älskar det. Vinter vinter vinter. När vintern är riktigt vinterig, då är det underbart. Hellre -20 grader, isande frost och frysta sjöar... än slask, grådis och halvdant. Skareva så skareva så att säga!


Vaknade med extrem träningsvärk i mina övre magmuskler. Pilatesbollen gjorde sitt kan man säga. Funderar att kika runt lite på lunchen sen efter en boll och matta att ha hemma. Magövningar kan man ju aldrig göra för mycket av, och det är smidigt och lätt, innan man går och lägger sig, några kvällar i veckan.

Helt kastat om mitt schema i huvudet denna vecka. Trodde jag började 9.30 idag, men visade sig jag började kl 12.00 Och imorgon 9.30 när jag trodde jag började 12.30 Men men, blir morgonmorgonträning imorgon, kl 06.00 Förbränning med cross och löpning, sen ben och mage. Armarna är rätt döda om man säger så.... !


  

Hanna fixa till mina naglar igår litegrann (nej mina fingrar är inte raka)

Massvis med fina & läckra lack på Veromoda 29.95:-

och för att sätta lite färg på min "småtrista" outfit som idag är brun,svart&silver kör vi på rosa/grå randiga Zebrasockar...apsnyggt!   


Yes! Nu kör vi.


Veromoda 12.00-19.00, see ya! (Snart börjar extraöppet inför jul, 9.30-20.00!)


Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards