lottaandrehn

Alla inlägg den 29 november 2010

Av lotta Andrehn - 29 november 2010 16:31

Hejåhå alla glada! Hoppas ni är, för jag är en bitterfitta idag. Fast jag börjar tina upp... efter lite köttfärsås, och några koppar te med Rebecka.


Vaknade strax innan 12 idag.... en sömnlös helg sätter sina spår och nu ska självdiciplinet återintas och jävlarinamma ska fram. Jag vet att det är lätt, om man ger sig fan på det och jag vet att jag klarar det.


Jag har nu ätit mina piller i 2 veckor, och absolut att jag ser resultat sakta men säkert. Dock har jag nog inte gått ner ett kilo i vikt, eftersom jag styrketräna och tränar hårt samtidigt så omvanlas mitt fett till muskler istället, hela jag har väl blivit smått annorlunda i kroppen sen jag började med bättre kost och hårdare träning och lite kickstart o hjälp på traven med dessa piller. Bredare höfter och lår, smalare undet byst och midjan. Men det jävla hullet längst ner envisas med att sitta där det sitter. Givetvis har det minskat, men det är lång väg kvar....


Nu ska jag sätta mig i min kalla bil och åka in tillstan och träffa upp Hanna och fixa till naglarna :) Puss

Ovido - Quiz & Flashcards