lottaandrehn

Alla inlägg den 22 november 2010

Av lotta Andrehn - 22 november 2010 08:44

Denna toka har varit uppe sen 05.30 Är jag bra dum i huvudet? M&M som mamma brukar säga, men jag mår så otroligt bra. you are out of my life, and you only made me stronger..thank you


Sitter med morgonkaffet, ready to åka till jobbet. 9.30-17.00 Kan bli en av historiens segaste dagar idag, 2 dagar kvar till Löning och julen närmar sig. Stackars satar som entrar Veromoda idag, bli påtvingade massa saker.. Bra saker dock, det intalar jag dom! Jag har fastnat för säljyrket, men så är jag oxå en tjattermaja och positiv person, så det kan vara min grej!


  


06.00 stod jag på löpbandet på gymet, hur grymt är inte det? Jag är mycket stolt över migsjälv att jag börjar få iordning på mitt liv. Nu saknas bara Man, Barn, hus, Volvo och hund....Fast ska ta tag i mina utbildningar till att börja med! ;)

 Nu blir det jobb i vilket fall, kvällen återstår att se vad/vart den spenderas. I vänners sällskap hoppas jag.


Ha en bra dag ni underbara människor! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards