lottaandrehn

Alla inlägg den 25 november 2010

Av lotta Andrehn - 25 november 2010 12:15

Mina muskler! Magen, armar och ja, magen. Idag blev det magpass på gymet. Det känns. Och kommer kännas ett tag. Först kondition i 30 minuter på intensiv och hög nivå med crosstrainer och löpband. Var inte det minsta taggad imorse, ville bara ligga kvar i sängen, det är då man får tvinga sigsjälv. Efter 5 minuter på crossen pumpade adrenalinet ut i kroppen och träningen gick superbra. Nu är jag värd 2 dagars vila med umgänge av högsta kvalite.


Ska strax bege mig mot stan för att möta upp Rebecka och Maria, en mysig långfika på viskan med Te, och idag är jag otroligt sugen på äpplekaka... ska jag, ska jag inte? Hmm


Ett bra budgettips till håret föresten, att ta i efter dush, innan föning och efter föning är denna produkt ;

  

Håret blir jättemjukt, glansigt och fint. Vissa Glans och näringssilikon kan göra att håret känns fett och ser lite småfett ut, men denna funkar iallafall jättebra på mitt hår. Kostar runt 70:- på kicks, alltså helt överkomligt :)

  

inte bästa bilden på mitt hår, men det börjar bli mycket bättre kvalite och har börjat växa jättemycket sedan jag började träna och ha en sundare livsstil, sköta sömnen och även börja ta hand om det.  Påskafton för 2 årsedan klippte jag mig i page, och alltså har håret växt ungefär 30 cm på 2,5 år... och det är de sista halvåret det har tagit fart. Så se till att få i er vitaminer och mineraler som är menade att vi ska få i oss :)



Vi har förövrigt 3 dm snö i Sparsör. Jättemysigt, och på söndag är det 1a advent!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards