lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

När livet går sådär bra.

Av lotta Andrehn - 27 november 2010 13:27

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag är nog en såndär person som många tycker är äckligt störande med positivt tjöt om livet all time, men varför ska man inte vara glad över att må bra. Jag kan inte skriva ner nog många gånger, och jag kan inte säga nog många gånger hur bra och lyckligt lottad jag är.


Jag har världens bästa vänner, och många sådana. Jag har världens underbaraste familj och släkt. Jag bor så bra man kan, jag har tillgång till allt man kan önska sig och jag är frisk. Varför inte då bara vara glad. Fan, rent ut sagt vad underbart det är.


Gårdagen var så bra. Vi började med partytaxin till Göteborg, givetvis dirigera jag oss fel och det blev några minuters avdrag från ankomstiden... men vad gjorde det, glada var vi ändå. Entrade hotellet efter ett X antal högersvängar, Göteborg är uppbyggt på högersvängar tydligen.

Fixade oss och satte oss sedan i taxi mot Hardrock. Goda drinkar och God mat med supertrevligt sällskap.


Vad är en födelsedag utan ballonger ? Givetvis ingenting.

  

   

   

   

   

   


Kaffe känns aktuellt 01.30

       


Efter middagen begav vi oss tillbaka mot hotellet för lite Vin och förfestande, sen tillbaks till Avenyn för dans natten lång. Vi började på HardRock då oxå, skön gammal musik, brittan, Bsb och allt i den stilen från mellanstadiediscona ungefär, det fick igång oss en aning, och några drinkar senare skaka vi ass på Xet.

Runt 05.00 Ranglade vi ut och haffade en taxi och åkte till hotellet, sov några timmar och sen upp för frukostbuffe, för att sen återgå till koma.

  

  


Kl 12 checka vi ut och nu sitter jag här hemma... redo för 4 timmar sömn innan en helvetesnatt på Grand med julbord startar. Dock befinner jag mig bakom baren, så inga nissefasoner för mig inte... servera jobbar jag inte med längre, usch!


Nä, mamma bakar Lussekatter och mjuka pepparkakor, lagar köttgryta och julfixar, så bäst jag tar och sover eftersom jag är så trött. jajajajaja

 

 

puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards