lottaandrehn

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av lotta Andrehn - 5 mars 2011 17:22

Gott! 


Bror ringde igår och fråga om jag ville vara med och fota på Grand idag. Ringde Frida och fråga om hon kunde ta mitt Veromodapass idag, och det kunde hon gärna... Undedrbara du! :)


Så idag började dagen med champange och fotning i BARA, Grands lunchrestaurang. Mycket bra mat och en fin miljö, prova! 

Vi fotade för "reklam" affischer och sånt... Riktigt kul och bra uppgjort. Alex fotade så det var uppställt med riktig fotoutrustning osv.. :) 


  

     

  

Efter att vi va klara käkade Richard o Alex, Jag och Bells tänkte gå ut på Fredag och käka o dricka oss kalas...tur det är långt kvar till 1 aprill....ha ha ;)

Hängde med Bror och Alex en stund sen gick jag o bror upp o chilla hos han... har haft en helt underbar lördag! :)

  

   Så sjukt skönt att inte ha några måsten eller nåt att tänka på en hel dag. Ska dock snart åka och jobba i Vårgårda... men det är ju inte så jobbigt..:)

  

Kände för att välkomna våren idag... Fick bli min nya skinnjacka, mina hallonröda chinos, beige/blå randig tröja och bootisar! :) Självklart solglajjerna oxå... viktigast! :)

  



Nu blir det lite chill hos Mor o Far ute i sparsör innan avfärd mot barjobb natten lång! :) Ha en skön Lördagskväll foowlks! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards