lottaandrehn

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av lotta Andrehn - 22 mars 2011 21:14

... ligger jag äntligen i min soffa igen. Jag verkligen älskar min soffa. Den är som en man ska vara... Mjuk, skön, gosig, fin, snygg, snäll, tyst, likgiltig och ja... stilig. Den är mitt allt! 


Dagen har varit hur bra som helst, men tröttheten knackar på dörren och sömnen måste tas igen... Helger är det 1 års jubileum på Veromoda, så All in at work. 


Massa bra erbjudanden

Nya vårkläder i form av toppar, byxor & jackor

Tävlingar med chans att vinna presentkort på 1000:-

Vi bjuder på Våfflor under fredagen

Och mycket mer spännande i butiken!


Ni som är medlemmar kommer automatiskt att få ett sms på torsdag kväll med alla erbjudanden och helgens planer :)


Utvecklingsdagen har varit just vad den ska, utvecklande och jag tror det kommer gå bättre och kännas roligare att sälja framöver.. återstår att se.

Vi har befunnit oss i Partille hela dagen, ett riktigt mysigt köpcentrum, så kanske borde ta sig en sväng dit någon ledig dag :)  


Givetvis har vi inte exakt samma utbud i alla Veromodabutikerna Borås, Varberg och Partille så jaa.. det där köpstoppet gick väl sådär, men jag ska faktiskt returera några tröjor imorgon som jag inte använt ;) Men denna klänningen fann jag i Partille iaf... 

 

Vi tog lunch på ett "franskt" cafe

 



Det ska bli superskoj att jobba denna jubileumshelg efter denna givande utvecklings å iderika dag!! :) KOM KOM KOM KOM Å FIRA MED OSS!!!  


Tog en sväng till Heidi och Alexia efter Göteborg, tjöta lite skit å drack te. Mycket trevligt.. oftare sånna tjatterkvällar.. å inte bara 2 timmar... ;)


Kvällens intag blev Keso med lök,tomat,broccoli, avocado o 1 Cola :)

 


Och nu är det egentid i soffan med Erik å Mackan med 99 saker innan man dör. Fy fan va roliga dom är. Jag dör i soffan utan att ha gjort 99 saker... helt störda är dom! :) Schöna snubbar! 


Morgondagen bjuder på PW med siso, städning till max... Råkade krascha ett glas imorses precis innan jag skulle gå ner till jobbet, å hann inte dammsuga upp det.. 11000000000 biljoner bitar verkligen, mattan och golvet framför sängen o crosstrainern... Sådär kul. 

Och givetvis hade jag glömt det nu när jag kom hem så vad gjorde jag? Joo.. jag har ont o foten. Piss



Pusssss


Av lotta Andrehn - 22 mars 2011 06:55

Jesus amalia... Sitter i bilen påväg till Partille med Fridolin, Jessica & Sara. Utvecklingsdag med Veromoda. 

Merchendisa, Misteryshopping, fokusvarasälj och allmänt push i röven så att säga... Kommer nog bli en riktigt intressant dag detta. 


Men, såhär tidigt har jag inte varit uppe sedans högstadiet... Helt galet. Tycker riktigt synd om er som tvingas plåga er upp för jobb kl 05.00 En sak att gå upp tidigt för en resa eller annat evenemang... Men för jobb. Njaaa....! :)


04:45 ringde min klocka, å istället för att snooza så studsade jag upp för att inte riskera att försova mig...Powerfrukost med Äggröra med broccoli, avocado, kiwi, C vitamin, Berocca och en STOR mugg kaffe!! 


 


En mongolid

  En andra mongolid

 

Och en tredje mongolid

 


Nä hörrni. Ha en fin dag. Ikväll är det lite spänning i min tillvaro... det berättar jag mer om efter resultat och jag har börjat med SS nu, så jag tänker även uppdatera om det senare! :)


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards