lottaandrehn

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av lotta Andrehn - 26 mars 2011 18:16

Ja, jävlar, rent ut sagt. Vilken dag det har varit på Veromoda! Helt galet! Vilket sälj och vilken insats vi gjort idag.... Är helt hög av att varit på topp non stopp hela dagen, enbart suttit ner 20 minuter och ätit 1 dl kvarg... haha. Ja jisus! :)


Varit hur mycket folk som helst, och ett jättelyckat jubileum hittils. Massa fina erbjudanden kvar, så hälsa på oss imorgon vettja! :)


Hattar med guldband var vårat signum idag..

 


Våren är påväg och det gillar vi väl jävligt mycket va ?:)

 


Igår vart det 30+ på Grand. Helt hystersiskt skulle man kunna säga. Är så trött på de där medelsåldesmänniskorna som tror att dom är nåt och är viktigtare än alla andra, och inte fattar att det inte tar 5 minuter att få en drink i en helt knökfylld nattklubb med 1000 gäster och 3 barer.... Get the point

Kvällen slutade väl och jävligt bra, som vanligt. Just gotta love it so much...!


Kom precis hem, slängde mig i soffan, tänkte powernapat, men insåg att det är påtok för kort tid kvar tills jag ska ner till Grandino igen och shaka drinkar, att det inte var någon ide.. att bli tröttare är inget jag känner för. Dock är jag så jävla lycklig just nu, så jag går nog på lycka.. energin den tog slut... för ett tag sedan :)


Imorgon åker far till Frankrike i 2 veckor för att köra lastbil.. inte alls avensjuk.. nej nej! å direkt när han kommer hem åker båda päronen till Turkiet 8 dagar... avis? nä inte alls.


Fast jag kanske ska unna dom det... jag åker ju trots allt till USA 30 maj :)  


Nä nu blir det chill framför tvn några minuter sen mejkup å glida mot grand! PUSS & kom ihåg, TÄNK POSITIVT OCH LE för leenden smittar och glada personer är finare än sura... :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards