lottaandrehn

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av lotta Andrehn - 16 mars 2011 22:11

Jaha, då har jag hunnit diska sen jag kom hem...Och nu är det bara resten kvar... Kläder och damsuga... kul !

Har sprungit runt med Headsetet när jag diskade och pratat med halva skaran av vänner som tydligen var på tjatterhumör. Jag lyssnade och diskade. 


MEN, detta eviga prat och diskusion om ärlighet, vita lögner och bara rena rama idioter i vår omvärd. Jag förstår inte, INTE för fem jävla öre, intresset hos en person att göra någon annan lessen.. ? Jag brukar ofta vara Dr phil för mina vänner, och jag är även Dr Phil till migsjälv. Varför är det så många som hellre slänger iväg en vit lögn än säger sanningen ? Gäller inom vänskapen kärlek familj och allt i fanhansamoster!


Vill man inte gå på stan och ta en fika med sin bästa vän, går värden under för det? Bara för att man är bästa vänner innebär det inte att man har ett tvång eller ett kontrakt att bete sig efter... Vill man inte göra nåt så gör man det inte. Sen är det stor skillnad på inte vilja göra nåt och inte orka göra nåt. Båda kan tas positivt och negativt men vilket som är det ALLTID bättre och säga som det är. Varför ska man himla med både sitt eget samvete och sedan såra någon annan? Eller det kanske bara är jag som har ett samvete kvar i denna värld? det är nog fan tragiskt nog så...


Det är jävligt tragiskt tycker jag att man inte har stake nog att bara leva livet utan att slänga ut massa vita och svarta lögnet, såra hit och såra dit, ljuga här å ljuga där.... vart fan har ärlighet, ömhet och kärlek försvunnit? Hallå ? Vart har självdistansen tagit vägen och vart har ordet känslor gömt sig? Även om en person är positiv/negativ/sur/arg/rolig ja you name it, så har ALLA känslor vissa är mindre o andra är mer känslosamma.. jag har väldigt mycket känslor, om allt... Det är värt att tänka på. Sen bestämmer man ju givetvis själv hur man vill framstå, vilka man inte bryr sig om och vilka som betyder nåt....


    

Här ska jag tillbringa min kväll tills jag somnar... helst forevvah som det känns just exakt nu.. så jävla trött på allt. Men jag har  f a n inte samvete att klaga inte, för mitt liv är otroligt bra, att jag blir arg på migsjälv för att jag ligger här nästan lipfärdig... I have almost everything I want.. so why complaine lixom...... 


Its time to start thinking like everyone else, Its me me me, its all about me, so fuck off!




Åh, nåt kul i detta jätteröööölia inlägg är ju att mina

HUNTER'S snart anländer!  Cant wait!!

  


PUSS MY LOVELIE ONES!


Av lotta Andrehn - 16 mars 2011 11:38

Nä nu beger jg mig mot jobbet...!  Frida väntar på mig och vi ska sälja kläder hej vilt idag!  Har kommit in mycket fint vårnytt och även studentkläderna börjar komma in... så kika förbi innan det är försent! Och framförallt för att inhandla vårjackan.. dom börjar sina! :)


Dagens outfit (ja, det är stökigt bakom mig,.. jag vet. städerskan kommer idag)


  Försöker öva på att ha hästsvans.. trivs inte alls i det. Känner mig riktigt ful :)

  


Pussåhej

Av lotta Andrehn - 16 mars 2011 09:43

Aj. 



Sitter i soffan, helt blåslagen skulle man kunna säga. En arm mindre och en höft ur led.. det gör ont. svar ja. 


  


Men vad gör det? Solen skiner och livet är allmänt påtopp so to say. Solen gör verkligen så man vaknar till liv igen, och jag börjar fundera hur i helsikke man överlevde vintern egentligen... ?!

Begav mig somsagt ut på en PW nyss, eller var tänkt att vara en PW, men blev en halv löprunda - 1 ben och 1 arm efter halvlek... men äh Im hard like a stonehead ... ! :)


Nu vankas det Ledgend of the Seeker och sen jobb 12.30-19.30....Ev längre. 

Hur snygg är inte Richard i the seeker... O M G säger jag bara, här kan man sitta och dreggla.... ååååh lord! 


Bring him to mama!!!    

  

Ledgend of the seeker går varje dag kl 9.30 på 6an


Nu ska jag fortsätta gluffsa i mig min frulle bestående av 1/2 Avokado, 1/3 Lök, 1 Tomat och 1 ägg, 1 glas Berocca Boost och en kopp espressokaffe! :)


  



Ha en helt underbar dag.. det ska jag !  Puss


I miss something


  

Ovido - Quiz & Flashcards