lottaandrehn

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av lotta Andrehn - 9 mars 2011 23:15

Den mentela inställningen är A och O i hur våra liv ska utveckals och bildas... Min mentala inställning håller just nu på att bearbeta att jag ska få ett träningspass som heter duga imorgon.... med en riktigt Personlig Tränare..... O M G... kommer jag leva resten av min ledighet eller ska jag vara tacksam över att jag inte jobbar bara? 


Dagen har varit mycket lättsam idag..såklart eftersom ju mer minuterna timmarna och sekunderna tickade förbi..desto närmare kom ju jag min ledighet! Var hur lugnt på jobbet som helst idag, så jag kunde stämpla hemåt vid 16, fick skjuts av sis hem, underbart.. slippa gå i detta U N D E R B A R A vårväder.... hallå !?!? Vad händer där... ? Snöstorm på min lunchpromenix?

Solen sken när jag gick till jobbet kl 09.00

  

Lunchrastprommis kl 12.30....Åkeeeeej?

  

Men vafan, det är bara att palta på sig med kläder och värmande föremål, så är allt som det ska och livet rullar på.... våren kommer snart. Snart . Snart . Snart... jag vill ha vår nu!!!! 


Anyhow..Fick nya varor på jobbet idag, vilket är mycket jobbigt när man ska packa upp och är på shoppinghumör... Denna kommer till mina ägor inom kort.. såfort jag orkar pallra mig ner och hämta ut den.. 

  

Usch vad hemsk min utväxt är.. tur Anna fixar den imorrn!!   


Varit ute i Sparsör ensväng och tvättat lite... tydligen finns det något som heter tvätttider när man bor i lägenhet.. och man måste tydligen "planera" in när man ska ha rena kläder... vilket tönteri ;) Pappa bjussa på omelett och sedan blev det en liten Pizza... Gott! Lite måste man ju fira att det är ledighet...  Har även fixat o donat här hemma ikväll, shejvat mina leggs inför morgondagens träningspass med Alexia... Jesus Amalia.. hur ska detta gå?

Färgade även fransar och bryn när jag ändå höll på med lite bjuty things..

(låter färgen värka på kortet... detta är alltså INTE resultatet... Tack gode gud! )

  

Shakar ass här hemma som en annan galning till Shakira och alla andra sommarlåtar som plågade oss i somras... och minnena flödar !



Nu Te & Oliver i soffan till någon sjysst film.... Sleep Tight Homies! 



Alot of love... from me to me


Av lotta Andrehn - 9 mars 2011 08:50

7 timmar kvar.... !


  

En häppy chäy idag som traskar till jobbet om 5 min. Idag är det håret som ska fixas, utväxten... kan vara det fulaste som finns :) Men jag är glad ändå idag, även om jag är ful... Om 7 timmar går jag på långledigt!!! 


Och ännu roligare var det att jag fick ett mess av en vän idag som har en häst hon ville ha någon som red någon dag i veckan... Saknar att rida så otroligt mkt. Stallet gör mig lugn och jag finner ro... Hoppas hästen gillar mig.. Hoppas hoppas hoppas! :)


Ha en fin onsdag vänner! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards