lottaandrehn

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av lotta Andrehn - 10 mars 2011 19:09

Vilken dag jag haft ... jaaa guuud vad jobbig..


Sov ut tills jag vaknade, gick till morfar och åt frukost sedan traskade jag ner till stan i detta pissväder rent ut sagt! Väl nere vart jag dyngvåt om fossingarna, så jag fick traska till teamsportia och köpa nya sockar.. supersköna träningsstrumpor dock. Allt ont har nåt gott med sig... :)


12.15 mötte jag upp Alexia på studioaktiv, för mitt första pass. Behöver jag säga mer än att jag nästan spydde? Och då körde vi igenom kroppen bara, alltså inte "riktig" träning... Då kan man snacka om otränad. Men vilken skön känsla det är i kroppen nu efteråt när jag ligger i soffan helt utslagen och precis intagit lite dinner! :) 


Broccoli, 1 tomat, 1/3 lök, 2 äggvitor, 1 äggula och 1 avokado. Mums! 

  



Satt hos Anna på Bloom (www.bloombloom.se superduktiga tjejer allesammans, jag rekomenderar Anna Jardving!) i ca 3,5 timme idag. Hon hade fått in en ny färg att testa, och jag är mer än gärna kanin vad det gäller sånt. Så dit bar det av efter gymet, vilket var behövligt... att bara vila! :) Blev jättefint med färgen och jag känder för att göra nåt crazy i håret.....så nu är jag lila i luggen... Just nu är det nästan svart, men om någon/några tvättar blir det snygg färg :) Kul med lite "tadaaaa" så det händer nåt i huvvet :)


ej iordning gjord och sliten, kommer ett bättre foto imorgon :)

  


Nä nu blir det soffan, soffan, soffan och allt annat är bara så passé. Soffan är min man idag.  Puss

Av lotta Andrehn - 10 mars 2011 10:31

Sitter i soffan och laddar upp inför dagens död! Men jag är riktigt taggad... även om S N Ö N sviner runt som en annan orkan utanför fönstret och jag M Å S T E ner till stan...fy fan. Mamma?! 

12.15 börjar mitt hell of an hour... men jag överlever nog. Har varit med om värre. Alexia kommer säkerligen köra skiten ur mig... Men med tanke på att jag inte tränat på 4 månder kanske man borde ta det lite lugnt..... lugnt, vad är lugnt? 


Nä fuck this, NU KÖR VI! hejdå fett och hej abs...(man kan väl iaf försöka peppa sigsjälv.. he he)

  

Ovido - Quiz & Flashcards