lottaandrehn

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av lotta Andrehn - 14 mars 2011 23:04

Idag började dagen med en PW med födelsedagsbarnet Sanna. Mamma hämta upp mig efter o det blev bus med katten och stallet hela dagen! :)

  

  

  


Väl hemma efter att blivit hemkörd, bestämde jag mig för att slopa min lila lugg och slängde i blonderingsgegga så det skvätte sönder hela badrummet... tur det redan är vitt...

Istället för Kall lila, är nu luggen varmt morotsfärgad...haha dock är det mkt snyggare, fast theo tyckte jag såg ut som en glass.. ! ? !


  

  

lite småskimmrande i morotsnyans...

  

Tressemes schampon o balsam är dom absolut bästa jag har testat för slitet hår. Håret blir hur fint som helst och balsamet är super. Och det bästa är att håret inte blir fett heller!

  

Hade en mysig kväll på viskan med Sanna, Pernilla och Sannas killkompisar. Jättetrevliga och roliga. Man borde verkligen komma ut och träffa nya människor oftare! :)

  



Ibland undrar jag hur mkt man ska behöva engagera sig eller över huvud taget fundera själv hur mkt man ska utstå för att räcka till, för att känna sig

omtyckt och behövd.För att känna sig som en viktig människa på ett

ödmjukt sätt. Att känna sig behövd och omtyckt, att veta att någon tänker

på en på ett varmt och omtänksamt sätt, att finnas till för någon annan och känna

sig behövd... ibland undrar jag hur andra människor är funtade, hur deras hjärnor

fungerar och hur dom tänker... jag blir ofta förvånad när jag inser

hur det egentligen ligger till... men jag antar att det bara är att

leva med det och acceptera o gilla läget...en dag kanske den där fulländade uppskattningskänslan infinner sig......


  

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards