lottaandrehn

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av lotta Andrehn - 15 mars 2011 22:07

Vilken späckad dag. Jobb 9.30-17.30, handla, hem, fräscha till sig, viskan med Elina och sen till morfar på kvällismat och nu dundra ner i soffan för att försöska få dom glada endorfinerna i min kropp att försöka somna så resten hänger på i samma division.. MEN i alla hast sprang jag över schemat på golvet för att kika vem jag jobbade med... och ser då att jag stänger, INTE öppnar... så istället börjar jag 12.30, min morgondag är RÄDDAD!!!  Blir en PW på morgonen, möjligen en löprunda kanske... får se hur mkt energi som infinner sig :)


  

Funderar som sagt om pollen börjat vina i luften ?! Om inte så är jag pågång med någon annan B allergi.. det verkligen suger. Näsan rinner, ögonen ringer och man känner sig som en tjock gris! Inget kul! 

  


Väl hemma snörade jag om till mina Tyska stövlar och tågade ner mot staden för en mysiig kvällsfika med mitt hjärta på Viskan. Elina, jag tycker om dig... |----------------------------| typ så mycket, och lite till :)

  

  

Vi skulle bokat hennes ticket till The States och Nevvan, kika på biljetter bara för internettet vart så segt. Vi ska ha girls weekend i New York i Juni... Kommer bli så jävla grymt.. så nu är det dax att sluta shoppa och börja spara... yäääääh right..?


Längtar tillbaka nåt så fruktansvärt!!! 

  

  

     


Simpsons väntar , tet är varmt och morgondagen kommer bli super! PUSS älskade ni

Av lotta Andrehn - 15 mars 2011 08:40

Solen väckte mig kl 07.50 typ, och alarmet skulle ringa 08:00. Kan man vakna på ett bättre sätt? Njaa... ! Kommer bli en kanondag med jobb, tog ett extrapass, är egentligen ledig till torsdag. Men jag blir så sjukt rastlös av att bara gå hemma... behöver dock t v ä t t a....


Fick lön från Grand idag, så gött att ha 2 löningsdatum varje månad... man går aldrig utan cash då :) Så idag kommer bli en bra dag, och hoppas bara på att Elina vill fika med mig ikväll, eller så blir det myskväll med Rebecka! :) 


Måste gå på bio snart oxå... eller måste åmåste, men det är så mysit ! 




Yesterday is the past, Today is your life, tomorrow is your dream

   Mot Veromoda 9.30-17.00 Hälsa på! 



Föresten, kan man ha fått pollenalergin nu ? Isåfall har jag det....eller någon annan B allergi..! ... F A N

Ovido - Quiz & Flashcards