lottaandrehn

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av lotta Andrehn - 24 mars 2011 19:19

Jag är så grymt bra, nästan lite tråkigt att ingen är så bra som mig... Så grym och så mkt eloger till migsjälv. Jag har klarat 1 vecka utan kolisar. Jiha! 


Nu kan en vecka för er verka jävligt löjligt att vara så glad för.... men jag är nog den största Godisnarkomanen som finns.. Godis godis godis, jag älskar godis. Hade godis varit nyttigt hade jag lätt enbart levt på det!  En dag i veckan, Lördagar har jag sagt att jag tillåts äta 1 påse brio & 1 påse fruxo.. eller likvärdigt, lösgodis eller liknande... eller varför inte choklad... Jummi!


Jag tror inte det går bättre med en diet/viktnedgång bara för att man "förbjuder" sig med något... man vill ju alltid åt det förbjudna ;) 


Det blev min Bruna skinnjacka idag ist...

och solen sken helt underbart heeeela dagen! 

 


Haft en helt idiotisk dag på jobbet idag. Idiotiskt rolig!  Är ju 1 års jubileum i helgen, så massvis med erbjudanden och fina vårtoppar som skullepackas upp och förberedas.. Jobbat exakt heeela dagen, kom hem nu och slog ner röva i soffan... Med en helt kolosalt mumsik kassler och keso sallad med broccoli. Svingott helt enkelt.   


Morgondagen bjuder på Powerwalk,såklart. Med avslutning med lunch hos mamsen i Sparsör med Sannapannasis. Har fått in det där walket nu, känns superbra. Dock är bara promenixen till å från framförallt FRÅN jobbet tillräckligt just nu med min diet för vardagsmotion... Jisus. Speciellt sista etappen.. MINA TRAPPOR. fyttirackarn.. men men, Tight Ass beach 2011! 


Sen är det som vanligt dax, som varje löningsfredag, 30+  på Grand. Be there or be square! 




Näää, om man ska ta och styra upp lite Kvarg med Funlight och bara mysgosa i soffan ikväll och skölja ner med lite PepsiMax... hmmm... svårt val. Nej.

En mysig kväll i mitt egna sällskap. Jag älskar mig själv.. så varför inte. Man ska ju umgås med dom man älskar... :)  


Ha en bra kväll alla. Och ni som är ute och förtär den dryck av guld, hoppas ni mår piss imorgon :)


Smile and you live longer... Me love!

 


PUSS

Av lotta Andrehn - 24 mars 2011 08:46

Nu ska jag walka mot jobbet, förbereda inför helgens partajj på jobbet. Kommer bli massa jippon, bra erbjudanden och trevliga människor. 


KOM KOM KOM KOM och fira med oss!!! :)


 

Av lotta Andrehn - 24 mars 2011 07:30

Godmorgon alla glada fula fina arga och ledsna människor, vilken jävla underbar dag... solen skiner och jag är ledig imorgon! Yäy


Stått 30 minuter på crosstrainern innan frukosten som är den vanliga, dock ingen avokado.. blev keso istället! :) Jummi For my tummy!

Skrev i ett tidigare inlägg ang att jag skulle prova att köra Superslim. Har ju kört Instant slim tidigare och ville prova även Superslim... Sagt och gjort. 

Jag känner inget speciellt mer än minskad hunger, vilket är ett av de "största" does, med detta lilla mirakelpiller, även att jag svettas mycket lättare när jag anstränger mig. Men det vart samma med Instant slim.... Vi får se hur det artar sig, 3 dagar än så länge... så i keep it going! :)


Är det varmt ute idag måntro ? Ska man satsa på skinnpajjen eller vårjackan ? Ett stort ilandsproblem...! :)


Min sjyssta vårjacka, 599:- på Veromoda

 

En av mina nya skinnpajjer (imitations skinn) 499:- På veromoda!

 


Idag kanske man ska slå till på stort och ta en kaffe ute i solen med min kollega Linn... Sommaren är på ingång och jag behöver bli brun! :) Blir å sola lite på Solarieöarna imorgon efter morgonprommisen med hästen och Sister... Sen lunch hos Mami!  :) 


Ha en superdag alla fina, och älska livet så älskar det dig tillbaka! :)



P   U   S   S   S   S   S   S   S

 

Ovido - Quiz & Flashcards