lottaandrehn

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av lotta Andrehn - 13 mars 2011 19:03

Sitter ihopkurad i soffan och moffar i mig nachos och dricker Hallonte som kan vara den godaste drycken ever.. Kollar på 4an, Nyheterna. Fy fan va hemskt detta som hänt i Japan, det går inte på några omständigheter att sätta sig in i det, det enda man kan göra är att vara extremt nöjd med sitt liv och sluta med detta "vardagsklagande"


ägna en tanke , i din fina vardag.... 

  


Gårdagen var kolosalt trevlig, som vanligt. Började hos Alex & Tom, en superfin lägenhet hade dom skaffat sig... jättemysig!


  

  

  

Vart helt otaggad hela dagen igår... så blev inte riktigt någon såndär "dunder" kväll, men absolut mer än godkänt och som vanligt full som en kastrull. 2 månader vitt vitt vitt kommer bli supernajs nu, med bara massa träning o gött! :) Me lajk! 


schkåååowl!  

  

Idag har jag inte gjort många knop... det jobbigaste var att promenera till city o köpa mat.. Jisus. Sen vart jag pigg när jag kom hem, så röjde o dona, damsöga osv... Och insåg att jag framförallt har förlitet utrymme i hallen till mina vardagsskor...

  

Nu blir det soffan, solsidan o mat! Imorgon kommer Sanna och knackar på 10:00 inför våran PowerWalk... vi ska bli så jäääävla tajta! Sen bär det av ut till Sparsör och stallet så överlycklig över att ha fått chansen att börja rida igen!! 

  



Och föresten, på nyheterna sa dom nyss att våren var påväg..... hoppas hoppas hoppas!! 



puss

Ovido - Quiz & Flashcards