lottaandrehn

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av lotta Andrehn - 11 mars 2011 21:04

Jag vaknade nästan död idag. Alexia lyckades få min kropp mörbultad på bara ett genomgångspass.... fy fan! : )

Körde Stepp pass med Alicja... men jag fick avbryta efter halva då mina lårmuskler verkligen strejka totalt! Blev Crossen 20 minuter och lite gym övningar. Så jag godkänner mitt pass ändå... :)

  

  


Blev shopping i all ondhet idag.. för att försöka stilla min smärta! Med mamma cashas pengarna ut väldigt fort.....Men dom kommer in lika fort igen!  :)


Mami blev glad av den Amerikanska avdelningen på City Gross! 

  

Och jag likså av att dom hade mitt underbart saknade Ice Tea!

  


Efter CityGross kila vi till Knalleland.. där snöade det och jag kände mig plötsligt som en liten Zigge :)

  


Sen for vi hem, eller mamma körde hem mig och träning för hela slanten!  Nu sitter jag och Sarah hos sarah och verkligen moffar. Det är vi värda. Sarah efter hennes utgång igår och jag efter min träning idag... Att unna sig och vara värd har olika innebörd och olika "belöningsgrader" :)


  


Blir Lite mer tv, sen ska jag promenixa hem, klockan ringer 06.45 imorgon för att bege sig till stallet!! :) 


Sen vankas det utgång imorgon med Alicja... Oj oj... ! Puss





















Ovido - Quiz & Flashcards