lottaandrehn

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av lotta Andrehn - 6 mars 2011 20:06

En herrlich day so to say! 


  


Jobbat i detta strålande väder... hade mer än gärna suttit i en solstol på altanen hemma i sparsör..! Nu saknar man lite att bo hemma... men vafan. Jag trivs som fisken i vattnet här i min fina lya! Ska ut och inhandla det sista hemtrevliga och lite mer växter :)


Imorgon ska jag börja dagen med att Besiktiga morfars bil och sedan jobba 12.30-20 på veromoda.... Jobb tisdag och onsdag sen är jag långledig!! Superskönt!  


Ska prova på ett nytt litet kul experiment oxå inom kort tid.. mer om det senare när det är beställt och klart :) Har inte kört igång med superslimmen än, men är samtidigt lite kluven om jag ska göra det... känns som det är varken eller.. men är väl alltid kul att prova på :) 


  


Jag längtar enormt mycket till Fredag! Fast torsdag kväll med spa och relax med Alicja kommer bli riktigt skönt oxå. Känns som jag är i stort behov av att bara relaxa... sippa på ett glas vin, ligga i en relaxsstol, höra avslappnande våg och havsljud i bakgrunden....

Fast fredag blir nog top notch...! 

  



Solsidan kan vara det sjukaste programmet.som gjorts, men fan va kul det är! Sitter verklilgen i min ensamhet och garvar ihjäl mig.. Har man dålig eller bra humor då? HaHa


Trevlig kväll. Puss

Av lotta Andrehn - 6 mars 2011 11:25

Tröttheten talar sitt egna språk, och desto mer happy blev jag inte av att jag vaknade kl 08...när klockan skulle ringa 9.30. 


Men kunde man vara arg för det? Nej, inte när solen sken in och värmde upp min lägenhet helt underbart och gav mig en underbart vacker utsikt såhär lagom till frukost inför ett pass  på Veromoda!  Youghurt & Kiwi frukter... gött! 


Gårdagen på The Värdshus var väl Ok, no more. Men folket därute är som dom är.... 


Känner mig så löjlig när jag jobbar i Vårgårda, ja vårgårda lixom, i svarta byxor och svart skjorta... lixom arbetsklädd. Det är absolut valfri klädsel och de andra som brukar jobba med mig har alltid lite trashykläder... men det känns så oproffsit. Inte för att jag är masterbartender på nåt sätt... men jobbar man så jobbar man och då tycker iallafall jag att "arbetskläder" och vårdad klädsel ska vara the thing.... eller ?!

  

Är pågång ner till Bilen och åka mot jobbet... Blir 12-17.30veromoda idag, så kika in och köp lite nytt vårglatt till garderoben. Hur mycket vårfint som helst som har kommit in nu! :) Och till bra priser

  

Hade dock hellre suttit kvar här i soffan och softat med stor fet kopp kaffe, laddat för en grym powerwalk runt Borran i solskenet.... men cash is king, och king är verkligen det enda jag är! wooho, riktigt najs nu när jag går på lååååångledighet o vara king... Shopping på schemat och hoppas att Edina vill leka någon dag oxå....! Miss my Occto!


Hon visar alltid sin kärlek till mig med att klinka på gitarren för mig...<3

  

Nä nu måste jag stressa sådär jobbigt igen... AufWiederschen eller nåt folk, och ha en superdupermyssöndag i detta underbara väder!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards