lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Ett liv rikt på vänner

Av lotta Andrehn - 4 mars 2011 12:01

Ja, nu har jag ytterligare haft en såndär underbar vecka. Inget speciellt har hänt, men livet känns bara så värt just nu. Det är inget speciellt som hänt alls när jag tänker efter.. Det händer ju saker i en blondins liv all time. Händer inget för man ju lösa så att nåt händer.. so to say. Men allt bara flyter på... Jobbet går superbra, eller jobben kanske jag ska säga. Mina vänner är dom bästa som finns och min familj är oslagbar.  


Jag är fullkomligt förälskad i livet!



Whatever enough of the goodbullshittalk :) Igår blev det lite shopping på lunchen... Träningskläder blev det! Superfina verkligen. Behöver minst 3 set nu när jag ska bli fit som bara den... för det är faktiskt kläderna som gör det.. ;) 

VIll att snön och isen på vägarna ska försvinna nu så jag kan bege mig ut och springa! Så skönt att springa faktiskt.. Det är väl den enda träningen som är skön :)


Blivit endel shopping det sista. Inte hunnit fota allt än, men det är på gång.. :) Köpte denna blåa tunikan, vet dock inte om den kanske är lite "tantig", men jag älskar färgen och till sommaren är det nog mycket sjysst med ett par pumps och partybagen till...som klänning :)

  

Igår köpte jag ett läppstift...för 300:- relativt stupid kanske, men sååå värt det. Det bästa stickt jag någonsin ägt! och ja.. det överlevde gårdagskvällen!

  

färgen heter Vanilla Rose och finns på Kicks och välsorterade sminkbutiker.




Igår blev det ett väldigt kärt återseende med mina underbara vänner Maria & Linda. Åh vad jag har saknat er tjejer. Speciellt dig Linda, 3 månader... men vad fort det har gått! 

Vi satt hos Maria och pimplade vin, www.Emmanproos.blogg.se var oxå på plats... Emma Proos heter hon for real då, och det var väldigt kul att shaka loss med dig vännen! Får bli oftare ! :) Synd alla jobbar så olika, vissa mycket vissa lite, vissa aldrig, vissa alltid...

Det blev plötsligt en väldigt dramatisk kväll då Lindas fisk Gunnar började bete sig mycket märkligt när vi shaka lite till Axwell hemma hos Maria.. han simmade neråt, flöt upp och låg på sidan... smått retarded beteende, så dom flytta över honom till ett stort glas och "blåste" in syre till honom... Inte konstigt han dog... Fiskar andas ju fan vatten ? nää det gör dom kanske inte men själva synen var så sjukt obetalbar..! 

  

R.I.P Gunnar Ahlin 2011-03-03 Må du vila i frid !


Efter denna stora förlust dränkte vi våra sorger i shots och drinkar kvällen och natten lång... Och vilken natt det blev som vanligt nu förtiden då det intas alkohol i min kropp.. Men kul hade vi och det är det som spelar roll. Jag älskar er min Vänner, ni är mitt allt! 

  

  

smått hysterisk blick..

  

Fiiina vän <3

  

Och här blev det nog någon shot förmkt... ;)

     


Vi traskade glatt hemåt med Axwell i öronen.. han är riktig kärlek. Den enda som inte sviker mig!  Givetvis skulle kocken fram, så Räkwook kl 04 på natten/morgonen är väl alltid nice.. speciellt när man däckar av direkt efter och vaknar upp till det goda oset från räkor, alkohol och med ett bombnedslag i köket... Highlife skulle jag vilja kalla det :)

  



Nä, tack för igår vänner och det blir snart en repris. vad annars... Nu ska jag diska lite, kika klart på stargate och simpsons, sen traska till solarieöarna och vidare mot morfar för att åka och handla lite. Mysigt :) Ha en fin fredag så hörs vi senare :) Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards