lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Den Mentala Inställningen

Av lotta Andrehn - 9 mars 2011 23:15

Den mentela inställningen är A och O i hur våra liv ska utveckals och bildas... Min mentala inställning håller just nu på att bearbeta att jag ska få ett träningspass som heter duga imorgon.... med en riktigt Personlig Tränare..... O M G... kommer jag leva resten av min ledighet eller ska jag vara tacksam över att jag inte jobbar bara? 


Dagen har varit mycket lättsam idag..såklart eftersom ju mer minuterna timmarna och sekunderna tickade förbi..desto närmare kom ju jag min ledighet! Var hur lugnt på jobbet som helst idag, så jag kunde stämpla hemåt vid 16, fick skjuts av sis hem, underbart.. slippa gå i detta U N D E R B A R A vårväder.... hallå !?!? Vad händer där... ? Snöstorm på min lunchpromenix?

Solen sken när jag gick till jobbet kl 09.00

  

Lunchrastprommis kl 12.30....Åkeeeeej?

  

Men vafan, det är bara att palta på sig med kläder och värmande föremål, så är allt som det ska och livet rullar på.... våren kommer snart. Snart . Snart . Snart... jag vill ha vår nu!!!! 


Anyhow..Fick nya varor på jobbet idag, vilket är mycket jobbigt när man ska packa upp och är på shoppinghumör... Denna kommer till mina ägor inom kort.. såfort jag orkar pallra mig ner och hämta ut den.. 

  

Usch vad hemsk min utväxt är.. tur Anna fixar den imorrn!!   


Varit ute i Sparsör ensväng och tvättat lite... tydligen finns det något som heter tvätttider när man bor i lägenhet.. och man måste tydligen "planera" in när man ska ha rena kläder... vilket tönteri ;) Pappa bjussa på omelett och sedan blev det en liten Pizza... Gott! Lite måste man ju fira att det är ledighet...  Har även fixat o donat här hemma ikväll, shejvat mina leggs inför morgondagens träningspass med Alexia... Jesus Amalia.. hur ska detta gå?

Färgade även fransar och bryn när jag ändå höll på med lite bjuty things..

(låter färgen värka på kortet... detta är alltså INTE resultatet... Tack gode gud! )

  

Shakar ass här hemma som en annan galning till Shakira och alla andra sommarlåtar som plågade oss i somras... och minnena flödar !



Nu Te & Oliver i soffan till någon sjysst film.... Sleep Tight Homies! 



Alot of love... from me to me


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards